Det er fordi alle froskene har et buskap til meg!

Hei 😘

Ei flott helg e over , godt å kan bare gjør det som en selv vil . Digg det, har hatt det veldig tøft med mye jobb også lite fri . Så kroppen vår si ifra når vi skal hvile også når vi skal hygge oss .

《 En stille å rolig helg e over, godt å kjenn at kroppen er oppladet til en ny å fresh uke 》

Det å ladde opp batteriene er så absolutt nødvendig.  For at vi skal kunne ha det bra , å samtidig klar å vær i høyt tempo.

Ser for meg ei flott uke som kommer med masse glede også samtidig gode utfordringer. 

Ved å gled seg til våre oppgaver, skru ned forventninger også heller fokuser på dit en selv ønsker å være.

Så har vi også det rette fokuset som skal til for å lykkes.

《 En kunde sa til meg etter hun hadde vært på behandling til meg , jeg har så god energi etter å ha vært til deg , i tillegg til at du hjelpet meg med mine problemer. 》

Alltid gøy å få gode tilbakemeldinger på jobben en gjør.  Det å få gode ord på hvordan en er .Betyr så mye for meg . E veldig hyggelig å få hør at en kan være til hjelp for andre bare å gi positive handlinger.  Også løfte andre opp .

Det å ikke bruk tiden på møl som kun grev deg selv ned . Slutt med det ! være i destruktivt miljø , hva får du igjen? Null!

Det å fokuser på ting som vi kan forandre er mere viktig.  Det vi kan juster opp til nye høyder.

Må si at denne uka gleder jeg meg veldig til , ingen ting e fast spikret.  Derfor blir ting alltid interessant hvordan vi klarer å forme den på best mulig måte 😘

Har skrudd ned mine forventninger, fordi når de er nede så blir en ikke overasket negativt om ting ikke svarer til forventningene.  Derfor har jeg skrudd de ned , dette for å ha det godt selv om hva som skjer .

Vi lærer alltid i de slagene som vi har vært i . Vi tar med oss gode erfaringer som hjelper oss på vei vidre i livet.

《 Hvorfor må en kyss så mange frosker før prinsen dukker opp?》

Det er fordi alle froskene har et buskap til meg som jeg skal lære . Det å ta i mot lærdom er like viktig som å lære bort lærdommen som en har tilegnet seg opp igjennom årene.

Skap deg en magisk dag 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg