En stand up komiker sa jeg gikk opp 20 kg ved et uhell , ved at jeg sa opp jobben så fikk jeg livet mitt igjen!

Hei 😘

Godt å våkne opp uthvilt å klar til en ny flott dag 😘 deilig å ha fri helg til å bare gjøre akkurat det som faller inn .

Ofte så har vi alt for mye på timeplanen vår . Selv har jeg hatt sykt mye press på meg disse ukene i januar, siden jeg jobber opp mot full tid i kommunen også, då e det innafor å ha 100% fri i helga 😍

Det å se at jeg har hatt mer kunder nå i januar enn jeg hadde i desember e så kult , det vis godt at jeg gjør en god jobb, også ser positivt på framover.  Det er alltid nødvendig å jobbe målrettet, å stå på mer enn normalt, ser at gleden e alltid like stor når en får en ny bestilling på time i Gruben Massasje 👌 dette er som en et svangerskap en reise som jeg oppriktig gled meg til å jobb ut , må faktisk nyte tiden framover også våge å gå litt i uleint terreng å kanskje må tåle litt nedturer og jobbe mye mer men prisen jeg får igjen kommer også til å vær verd det 👌

Første frihelgen i år , e så godt en frihets følelse.  Jeg sa opp en jobb i fjor en rein glede å befrielse.  Jeg våget å gå i et ukjent farvann, der jeg selv staker ut min egen kurs.

Jeg fikk bevist i den jobben som jeg sa opp at jeg er en karakter som klarer å stå på. Jobb målrettet også spreng grenser i forhold til jobb kapasitet.  Det å jobb 40 til 60 timer uke helt fram til August i fjor, fikk jeg et bevis for meg selv du Elin Weronika det bor mer i deg. 

Jeg fikk bevist for meg selv at jeg klarer enda mer , men da må jeg bevege meg inn i et annet arena . Der jeg har trivsel i bunn også ambisjoner også har motivasjon til å bli bedre.

Motivasjon må vi ha for å lykkes uansett om det er jobb , hjemme, med kjæresten osv.  Er motivasjon vår på bunn så lykkes vi ikke, vi stagnerer.  Ved å åpne opp for å øke motivasjon.  Må vi ta bort ting vi ikke trives i , som jeg si opp en jobb som tar også suger energi også bidrar til at motivasjon blir på bunn nivå .

En stand up komiker sa ved et uhell så gikk hun opp 20 kg , ved at jeg sa opp jobben så fikk jeg livet mitt igjen.

《 En venninne av meg som jeg ikke har møtt på lenge, sa til meg du stråler som en sol.  Godt å se at når vi velger bort ting vi ikke trives i, så synes det også på oss 》

Vi må våge å velge bort ting så tar energi, værne om deg selv også få solen i deg til å skinne .

Ved å åpne opp for å lykkes så må vi også bevilge oss fritid til å kun være den karakteren vi er . Batteriene må laddes opp , vi må tilføre mer positivitet, glede også gi litt fan. Være sammen med gode venner, gi tiden din på deg selv.  Ved å pleie deg i din prakt som bidrar til at dronningen skinner i takt med hvordan vi er.

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad ❤

0 kommentarer

Siste innlegg