Etter regn dager , trenger vi å balansere kroppen med økt tilførsel av energi!

Hei 😘

Deilig å kan bruke tiden på seg selv fresh seg opp litt , ofte så haster vi av sted . Også glemmer det som er vesentlig, ta vare på oss selv. 

Det å gi oss selv omsorg også livsglede er nødvendig, for å bygge en indre glede. 

Du skjønn, vi kan ikke kjøpe lykke! Men vi må ta vare på oss selv, ellers forfaller vi, det betyr at vi må gi oss selv egentid til pleie som bidrar til økt livsglede.

Det å få hentet opp latteren å få flir er for meg nødvendig, en dag uten latter  da er unge frøken Skarstad syk.  Det betyr så mye for meg å ha det godt i livet.  Sikkert derfor jeg er så påpasselig med å dosere meg med glede i kvardagen.

I dag fikk jeg gitt meg selv oppgradering i forhold til å holde utsende på G , når vi bekk over 40 så ønsker vi å ta oss godt ut .

Ungene mine har ei sykt ungdommelig mamma med masse energi å glede.  Det er godt å være ung til sinds også være et godt forbilde for de .

Nå er det litt og her hjemme, før jeg skal møte en flott venninne av meg senere i ettermiddag.  Det betyr så mye å tilbringe tiden min med flotte folk, som gir meg økt dose livsglede . Kjenn at kroppen  min trenger mer påfyll før å være i 100 % balanse . Godt at en kjenn på det selv at en må tilføre mer positivitet.

Etter regn dager i livet, trenger vi ekstra påfyll før å balansere på energi nivået vårt . Vi er sårbare også tar ting tid før det er fornøyd.

Pussig at ting tar som tid før det er helbredet i det indre , men vi er alle mennesker sårbare.  Vi ønsker ikke å vise den siden fram til alle.  Ikke alltid vi er like forberdet på at ting blir mer sårt enn vi ønsker . Fordi vi hadde innerst inne håpet at vi hadde kommet oss bedre ut av materien.

Jeg er av den karakteren at vi må våge å prate mer om våre svakheter, vi må våge å være sårbar.  Det er godt å være seg selv. 

Utrolig takknemlig for at jeg har et hav av gode venner som alltid bryr seg om meg.  Takk 😍😍😍😍 dere er gull.

I natt på natt skiftet mitt, så var vi så uheldig, har ikke kjørt opp til rullestol.  Så jeg har alltid full gass , det resulterte i at jeg var fastklemt til veggen jeg å rullestolen. Har vel aldri vært så hysterisk etter å få hjelp.

Beboeren gapskrattet syntes dette var hysterisk morsomt.  Det tok ikke lang tid før jeg også ler hysterisk i smerte marerittet. 

Det kunne ha gått mye verre , kunne ha blitt fri for en fot , men skaden var ikke verre en at jeg tåler det.

Det en lært i dette er å følge mer med på hastigheten på rullestolen.  Også still den ned !

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg