Blod seriøs Assa !

Hei 😗

God morgen en ny flott dag står for tur.  Godt å se at uka kommer med masse glede å nye flotte muligheter.

Vet du en ting du er selv din egen elsker og din egen fiende?

Har du noen gang tengt på hvordan din utstråling gjør med andre rundt deg ? Påvirker vi andre med vilje eller uvitenhet?

Ofte når vi haster av sted med te posen i kjeften å bare skal utrette noe som den karriere kvinnen en er.  Så er vi utrolig takknemlig for alt vi opplever .

Selv negative opplevelser blir en glede når en har lært å samtidig kommer over det.

Gledelig å ha så god humor , ofte så lur sikkert mange på hvordan en klarer å se lyspunkt. Det som er viktig å sett fokuset på , er humor tilføre kroppen masse latter å livs glede.  Vi får avgiftet alle negative opplevelser med en gang vi fokuser på negative hendelser.

Det å velge 5 hyggelige gleder som bidrar til at du får det godt med deg selv er kanon viktig.

Vet mange opplever meg som blod seriøs, yes jeg er det i alle gjøremål i livet.  Det som er viktig for meg e å nå mine mål , se dine verdier, løfte opp mine medmennesker, være et godt forbilde.

Det å gi fan, å bare være e også greit, til en hvis grad.  Skal vi lykkes må vi også ha det 100 % godt helt inne i sjerla vår. Det å tenke på hvordan vi føler oss, hvordan andre påvirke oss så vi selv ta et ansvar for hvordan vi ønsker å håndtere dette.

Utrolig takknemlig for at jeg har opplevd mange regn dager, fordi jeg takler bedre å reise meg opp en mange andre som kun har seilt på en rosen rød sky. Å aldri opplevd en tragedie. 

Til min glede så er jeg rå på å mestre ubehagelig situasjoner, se hvordan jeg skal mestre de , også hvor lenge ønsker jeg å bruke tiden min på det?

Nå bruker jeg mindre tid, en klarer å få det godt å så kan jeg bruke humoren min på det en opplever.

《Lykken gjenspeiler seg i hvordan vi ter oss 》

Hadde en kunde til meg, jeg er kjent for å prat om alt , ble til at jeg beveget meg inn på et tema har du barn.  Kunden svarte nei, et tema som ofte til de som ikke har barn ikke noe de ønsker å bruke tiden sin på.

Jeg møtte fortell kunden at jeg hadde nettopp sett på stand up komedie, der en dame fortalt hvorfor hun ikke hadde barn, jeg hater barn.  Ble mye latter rundt dette temaet selv om .

Det å bruke humoren for å oppnå mer er også så hærlig, en får liksom et annet fokus også en nyere forståelse på andre sine meninger.

Takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg