Deilig start på en ny uke ❤ velkommen Mandag!

Hei 😘

Godt å begynne på med en ny uke 😘

Kjenn på meg at uka kommer til å bli kanon bra, godt å legge alt bak seg . Det en har vært igjennom bidrar også til at vi mennesker.  Blir sterkere etter at kroppen er blitt restituert også en klarer å legg bort ting som ikke bidrar til økt livsglede og vekst.

Det å bestemme seg for å gå videre med et smil rundt kjeften, gled seg til alt en skal oppleve er deilig. 

En har mye å gled seg på , livet tar det vi ikke skal ha, ikke alltid lett å se det selv når en står midt oppi det . En skal faktisk kun vær lykkelig, har allerde lagt flere planer på framover.  Lyst til å utvikle meg til det bedre , det å få oppleve gleder også se at veien kommer til å bli kanon bra er nødvendig.

En kan kjenn at endelig så har forje ukes opplevelser slippet taket, den gode energien e på plass , frøken STRØKEN nyte morgen stunden. 

Deilig å kjenn at kroppen gled seg oppriktig, til framover.  Vi mennesker vi tåler sykt mye , men noen ganger kan en føle at ting hoper seg vel opp . Også blir det altoppslukende, noe som suger energi.

For at vi skal kunne få vekst i det vi gjør, må ha det godt.  Vi må faktisk kjenn på kroppen at dette vil vi gjøre.

Jeg kjenne sterkt på å vinne, realisere, lykkes , oppleve nye muligheter også se vekst i Gruben Massasje . Det å kjenn på denne gode følelsen er veldig godt ❤

Føler sterkt at jeg er i modnings prosessen i Gruben Massasje, i denne perioden så lærer vi sykt mye.

I går hadde Gruben massasje 2 mnd dag, litt surrealistisk at det er 2 mnd siden jeg fikk min første kunde.

Veien til Gruben Massasje var veldig spennende, tok acton pga at jeg hadde nesten ikke jobb i kommunen.  Deilig å se at ved at jeg turte , så banet jeg en vei som ikke jeg enda helt forstår hva som kommer videre .

Ofte må jeg klip meg i armen fordi en har vært så heldig, fått så mye kunder .  Pluss fornøyde kunder som ønsker å benytte deg av tilbudet som jeg har.

Uendelig stolt over meg selv fordi jeg våget å satse 👌 våget å gå i et farvann der jeg ikke hadde mange som støttet meg. 

Har liksom vært vandt med å gå alene i livet, Bane veien min fram i mot målet trykt å stødig.

Det å se at utviklingen i Gruben Massasje har vært stor er så kult, viser at jeg gjør en god jobb da kunder kommer igjen.

Ønsker deg en riktig nydelig dag ❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg