Det å bare være er også godt nok!

Hei 😘

Godt å kjenn på kroppen etter en fuktig by tur , heldigvis blir en ikke dårlig.  Fått kjørt sønn på jobb , også har jeg selv en liten jobb selv litt senere i ettermiddag 👌

Uken her har vært alle årstider , det virker som en har vært en hel mnd. Pga alt som har skjedd.  En blir påvirket av hva som skjer, SELV om vi ønsker alltid å framstå som perfekt.

Kjenner ingen som ikke har møtt på litt motgang , men veien videre etter denne uka . Kommer til å bli mer behagelig .

Det å egentlig bare være er også godt  nok. 

Kjenn at dagen kommer til å bli fin , rolig også gleder jeg meg veldig til neste uke.

Har mange hyggelige utfordringer som står for tur.  Gleder meg til å få tatt å jobb ut det jeg har satt som mål.

Har fått kommer meg opp i 30 tusen ord nå i bokprosjektet mitt.  Gledelig å se at ting går framover!

Vi LYKKES med alt vi ønsker å utvikle, selv om veien fram mot målet ofte kan være kronglete og litt spesielt.

Ønsker deg en riktig nydelig søndag, ta vare på deg selv også de rundt deg 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg