Litt surt å må kyss så mange frosker før prinsen dukker opp 😛

Hei 😘

Godt å kom seg tidlig opp å få mårran med seg . Kaffe duften i huset , musikken på grei bakgrunns lyd . Gir en god atmosfære.

Helg også har jeg kunder som kommer i Gruben Massasje i  dag 💪👌👍 digg å se på denne uka, hvor jeg har økt kunde massen veldig 💪😀

En må bare være takknemlige, fordi en får det signalet som vi sender ut .

Så omtanke , kjærlighet, vennlighet er herved sendt ut til alle mennesker 😘

Vi må huske på at hvordan vi er , bidrar også til at andre oppfatter oss på den måten vi objektivt framstår.

Ønsker vi å bli forstått så vær tydelig å klar i hva du ønsker vi skal forstå .  Ved å ha 1000 meninger også nesten som å ikke helt vite hvor en skal.  Så bidrar du til å framstå som meget vinglete også useriøs.

Derfor mitt råd , rydd i ditt eget sinn . Fokus på ditt eget også slutt å kritiser andre. 

《 Rydd opp i din egen åker 》

Deilig å være en fri kvinne, kan gjøre akkurat det en oppriktig ønsker.  Kjenn på det , dette året kommer garantert med masse positive overraskelser.

Fordi vi tiltrekker oss den rette energien når vi kommer oss på et rett nivå 👌

En kan ofte ønske at alt hadde vært perfekt, mannfolket hadde vært rett på første forsøk .  Så hadde en kunnet jobbet målrettet kun på jobb også i karrieren .

Så heldig har jeg aldri vært , litt surt at en må kyss så mange frosker før prinsen dukker på….. Men som den avbalanserte karriere kvinnen jeg er, så er jeg tolmodig . Er jo tross alt blitt voksen også moden. 

Ser jo selvfølgelig om det skulle være et flott mannfolk som kunne gi meg det lille ekstra, hvorfor skal ting være så vanskelig? Skal en våge å spill et spill eller vente litt ?

Tror nok at det siste er aller best, en må ikke forhaste seg å heller la ting modnes.  Så tiltrekker en seg i det en skal være i .

Heldigvis ser jeg kun positivt på livet, er en karakter som er en livsnyter også gled meg oppriktig til framover

Denne uka føles oppriktig som at den har vært en hel mnd.  Fordi den startet med masse, en kan ofte føle at alt kommer oppå hverandre, men er vi ikke flinke ? Karriere kvinne vi er ikke amatører? Vi brett opp arman å jobb å rydd vei .

Takknemlig for at jeg er en fantastisk god humor, til alle mennesker store skrekk, da deres mål er å få meg til å ligge nede.  Digg humoren min, takknemlig for at jeg er den modige kvinnen som jeg er . Bedre å heve seg mange hakk over andre.

I går hadde jeg en magisk dag, var ute å spiste middag sammen med en venninne av meg .  De øyeblikkene en gir seg selv egen tid med andre betyr så mye . Kommer til å gjøre det oftere .

Det å pynte seg opp å være fresh e så digg, lik å være på topp i livet, enda ung å lovende, kroppen får trim kvar dag så den forfalle ikke, blir faktisk bare flottere 👌😍

Ha en vidunderlig nydelig dag du skjønne ❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg