Takknemlig Tusen takk!

Hei 😘

Snakk om en flott dag, først gikk en av nattskift også fikk jeg en kunde litt etter jobb , også ble kunde  så fornøy ✌💪👌👍

Også e det å få prinsessa i seng, før å være klar å uthvilt til neste kunde kommer . En ønsker jo oppriktig at de skal finne veien tilbake til meg. 

Det å våkne opp , 20 min før kunden skal være her , er så godt at en klar å våkne opp å ikke forsov seg….hadde vært trist om jeg hadde gjort det, en venninne av mamma som jeg i tillegg skulle hente. 

Gleden e alltid stor da en klarer å oppfylle kravene som en også setter for seg selv til andre .

Jeg er nok en slik karakter som et litt spesielt på en måten at jeg setter enormt høye krav til meg selv . Ønsker alltid at folk rundt meg skal se også vite at jeg oppriktig bryr meg om de .

《 Det å utgjøre en større forskjell, om morgen dagen ikke kommer 》

Takknemlig for alt jeg opplever, på godt å vondt.  Selv om jeg håper at året 2018 kommer med solskinn og gleder som får dattra til vedkongen til å skinne som en dronning.

Vi behøver alltid å vite hvor vi står også vite at vi behøves for andre mennesker .  Vi trenger å føle oss elsket også savnet . Litt godt å kjenn på savnet etter mennesker en bryr seg om . Noe vi også trenger for å utvikle oss perfekt som menneske .

Bare å få ordnet seg litt , så er det nok et flott nattskift som står for tur .

Dagen i dag fikk jeg kjørt meg med å nå mål i karrieren min , Gruben Massasje ble satt mer på kartet .  Så godt å vite at en utgjør en forskjell.

Håper dagen din blir flott på alle måter, ta vare på de rundt deg . Vis raushet og varme for mennesker du bryr deg om .

Utrolig takknemlig for at du tar deg tid å lese bloggen min , takk ❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg