Yes digg ✌💪👌👍

Hei 😘

God morgen flotte du 😘

Da var nattskifte over, har hatt et sinnsykt digg skift 👌

En blir så fasinert av stand up komedie, kanskje en skal kopier litt 😛

En får så god energi etter at en har fått hatt det så gøy med flotte kollegaer. 

Skal liksom ikke mer til en å se på andre mennesker fortelle en hyggelig historie som bidrar til at en tenker utenfor konforsonen.  At de er så frigjort er fristende å kan i alle fall ha en dag i året slik som de.

Sitter å venter på en kunde som skal på behandling til meg i dag.  Gledelig å få nye kunder som ønsker å benytte seg av tilbudet mitt . Flere kunder kommer i takt med at Gruben Massasje blir mere kjent 👌👍

Den positive energien som en får i godt selskap er gull , det bidrar til økt livsglede for meg selv også de rundt meg. 

Du kjenner deg sikkert igjen når du er full av forventninger og gleder , livet smiler på alle nivåer. 

For at vi skal få økt livsglede så må vi stenge for negative ting.  Vi åpner opp med et rent sinn med nytt fokus for øye at vi ønsker suksess. 

Alltid spennende å gledelig med å få nye kunder , det å gå rett fra nattskift også få kunder blir en spennende situasjon.  Det er litt slik når vi bestemmer oss for at det skal gå greit så gjør det også det.  En ønsker ikke å si nei til kunden derfor må en være takknemlig for at det er litt mye jobb i perioder.  Heller for mye jobb en  for lite 👌

Ønsker deg en riktig nydelig dag 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg