Ufarlig gjør det vi alle ofte frykter at.

Hei 😘

Må si uka går fort når den e fullbooket i jobb også andre hyggelig gjøremål.

Veldig glad at kulden har moderert seg , e uvær når det blir så kaldt.  Selv om vi ikke rår over været . Så e det alltid lov å ønske bedre vær 👌

Januar er en måned som er lang på mange måter , jeg har valgt å ikke tenk slik . Jeg har et ønske for denne mnd. Så er det å få satt meg mer på kartet.  Stikk meg enda mere fram, i forholdet til bedriften min . En må bare glede seg på alt som skjer .

Gledelig e at kunder e fornøy også har jeg flere som skal kom i neste uke 👌😁 det å utvikle meg framover e godt å samtidig viktig. 

Merker godt at jeg har modnet mer også gleder meg på utvikling på alle nivåer i livet mitt. 

Kommer ikke til å bruke tid på drama eller negative situasjoner . Derfor blir latter også glede satt høyt i kurs.

Det at en kjenn på kroppen at framover kommer til å bli magisk , både innenfor foretning også privat .En må rette fokuset der det er viktig å legg klutene på.

Eldste sønn gleder seg så til setvikatet er i boks, må si jeg må klip meg i armen…. snart har jeg en voksen sønn 😘 litt surrealistisk, det å se tilbake på milleniums gullet kom til verden i 2000 også nå e han snart myndig. 

Det å se han så engasjert e som å se deg selv i ungdommen, tiden har ikke forandret seg. 

Gledelig i skrivende stund å få bestilling på time i Gruben Massasje denne uken som kommer 👌😘 det glede meg så mye at jeg kan ikke beskrive hvor mye dette betyr for meg i startfasen at en får nye kunder også kunder som ønsker ny time 👌

Det gjør utrolig mye på motivasjons at en lykkes også får tilbakemelding på jobben vi gjør.  Det er noe vi bør være flinkere til å gjøre i det daglige . Skryt av mennesker som du jobber sammen med, venner eller de du har kjær . Alle treng å hør at de betyr noe. For at en skal gjøre en god jobb eller ha det godt privat.

En dag uten latter er en dag uten mening, i natt som var så jeg å en kollega på stand up komedie , der de flotte menneskene som bydde på seg selv, selv om de både spøkte om det de savnet eller det de ikke ønsket i livet sitt . Det å bli så frigjort som de kvinnene tror jeg ikke at jeg skal ta ut her.

Selv om det hadde satt både te posen langt ned i drøveln  din eller kaffen i vranghalsen .

Det som er så kult er at bare vi omprogramerer ordene våre litt . Så bidrar vi til at vi også ufarlig gjør det vi alle ofte frykter å prate om .

Ha en flott søndag 👌

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg