Et flott natt skift er over !

Hei 😘

En flott nattvakt e over , bare å ladd opp til et nytt flott skift. I natt igjen 👌

Må si det e godt å jobb variert jeg er så priviligert på en måte . Bestem min egen arbeids tid selv e godt. Kjenn på at det å eie min egen tid er deilig.

Det å være så heldig å kan jobb så variert, e veldig godt.  Selv om målet mitt framover er å få ha mer fri i helgene.  Slik at jeg kan ha litt mer tid sammen med mennesker jeg oppriktig ønsker å tilbringe tiden min med .

En skal være takknemlig for at en har jobb, takknemlig for at helsen også er god.  Det er ikke noe som er en selvfølge.  Det er noe som kommer tydelig fram i min jobb i helse sektoren.  Derfor får mitt liv et annet fokus , et annet mål mot framover.  Ønsker kun det beste for alle rundt meg .

《 Om morgen dagen ikke kommer så skal en i alle fall bli husket som et godt å kjærlig menneske som kun ønsker alle rundt meg kun det beste》

Har lært å fått kjekt på kroppen hva negative opplevelser gjør mot en . Mye av fjor året ble preget av det eneste motgift mot avfall er at vi trekker oss 100 % unna søppel fordi negative mennesker avler kun negative opplevelser.

Før var det så jævlig viktig å ha mest mulig venner ol nå betyr det ikke så mye at en må ha mange venner .  Eneste som betyr noe er at mine venner har godt innhold ❤

Utrolig takknemlig for alle flotte folk en har rundt seg.  En kan bare vær takknemlig, har ikke lov til noe annet.

Utrolig flott å være på konset i Mo kirke i går, det å få den gode stemningen å lytte til flotte musikere var aldeles nydelig, selv om jeg tok turen dit alene.  Så ble stunden magisk .

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg