Lørdag !

Hei 😘

Må si en har lagt som prinsessa på erten, fylt opp med dyner også puter rundt meg 👌digg å sove godt å ikke minst ligg å ha det godt å varmt.

At kulden er å herjer med oss kan vi heller ikke gjør annet med en å kle oss godt også gjør slik som jeg ligg godt å varmt .

Varmeovn fikk jeg også kjøpt i dag selv om jeg har sovet veldig mye i dag .  En trenger å ladd seg godt opp på natt skiftet som en har i kveld .

Godt å kjenn at en er godt oppladdet, turen i går til Mosjøen startet gry tidlig, så kjent det veldig godt etter at jeg kom hjem , selv om turen ikke e så lang så tar det på å kjør også ikke få søv godt kvelden før blir selvfølgelig litt slitsomt 😛 men alt går over .

Det å få med seg kamerana konsert i mo kirke i dag , var aldeles nydelig.  Godt å se at vi har så dyktige folk i Rana 👌

En god venninne av meg skrøt så av konserten at jeg måtte ta turen . Ikke ofte en tar seg tid til det.  Men dette var aldeles nydelig.

Kommer i dette året til å ta meg mere tid til å leve, gjøre mer ting som en har lyst til å gjøre.

Ofte så sitter vi å venter på at ting skal skje, eller så utsett en ting pga at en alltid finner unnskyldninger for å ikke gjør det. 

En flott kveld ønsker jeg deg 😗

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg