E sterkt og godt!

Hei 😘

Fredag å helg igjen, dagen har gått unna.

Var så heldig å fikk møte på et fantastisk nydelig menneske.  Som jeg har fått blitt kjent med gjennom meyergården historien.

En utrolig god venn som er blitt mer venninne enn venn , det å kan reflektere over livet, på tvers av våre opplevelser.  Det å ha liksom hatt den samme triste jula og nyttårs feiring  , pga ulike opplevelser . Men allikevel kan vi  reflektere også være innom døden i samtalen .

《 E sterkt også godt 》

Det å reflekter over livet , også opp å nedturer som livet også kommer med.  En e bare et menneske som trenger påfyll av kjærlighet og varme for å klare å eksistere kjør løpet videre i høyt tempo.

《 Vi må våge å prate om det som er sårbart , en kan ikke stenge inne følelser 》

Det å ha samme tonen også ha så god kjemi e så godt.  Den stunden leve jeg lenge på .

Selv om helga blir mest jobb så e det godt å kan si god helg til folk rundt meg.  Det å vite at mesteparten av helga går bort til å være for pasienter er godt å vite at jeg gjør noe fornuftig.

Selv om en også kunne ha ønsket at en hadde fri også kunne gjør akkurat det en aller mest har lyst til.

《 Hadde jeg kunnet gjort det jeg så fram i mot nå , hadde helga blitt fantastisk 》

En har fått jobbet med å booke kunder i Gruben Massasje denne uken som kommer, godt å kan få flere kunder i mitt eget.  Blir bedre og bedre når en får utviklet seg mer.

Mange kjøper seg gleder når de kjenn at de er tygd å spøtta ut  , lurt på om jeg skulle ta på meg gliset i morra å kjøp meg en ekstra varmovn..
Om kulda skal holde på som den gjør ?

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min!

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg