Gled meg!

Hei 😘

Uka går unna, spesielt når vi har nok å fylle dagene med.

Er ikke akkurat kjent for å ha litt for lite å gjør…. heller det motsatte.

Godt å se at en får til det en bestemmer seg for.  Litt spesielt å våkne så tidlig….om mårran e dette et tegn på at jeg begynner å bli gammel?

Eller er det fordi jeg e spent på framover , gleder meg på alle måter?

Kjenn i blandt at jeg må klip meg i armen, fordi å få en bekreftelse på at dette er reelt 👌

Det å eie min egen tid selv er deilig, kjenn allerde at dette er noe jeg oppriktig ser fram i mot 👌

Skal i dag møte en god venninne som jeg ikke har sett på år å dag ….gled meg veldig til å drikke kaffe sammen med henne ❤❤❤ det å vie tiden sin på mennesker en bryr seg om.  Er det som er hoved fokuset framover .

Det gir meg økt  livskvalitet til å stå på ekstra ved å ha fått tilbringet kvalitetstid sammen med flotte folk.

Ønsker deg en riktig nydelig dag,  😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg