Magisk uke !

Hei !

 

Godt å våkne opp tidlig, koke litt kaffe også bare være , du har garantert vært der jeg er nå , også hygget deg i ditt eget selskap også gledet deg på det skal skje i løpet av dagen. En kunne ha fått sovet litt lengre, men de første dagene i år har vært magiske de har utgjort en større forskjell for meg innen for forretning.

 

Det å ha forventning også disse gledene på framover gjør jo også til at vi er spent, også kjenn en at en blir så lykkelig bare en opplever et lite framskritt, nok at en får en melding i innboken på Gruben Massasje om jeg har ledig time eller om jeg tar en annen behandling, fikk forespørsel om jeg tok fotmassasje , klart jeg gjør det svarte jeg . Det var faktisk det jeg allerede først startet med å praktisere for mange år siden , så det er noe jeg vet jeg kan godt. Digg å få forespørsel om det som er jobb relatert i Gruben Massasje.

 

Godt å har hatt tid til å være sosial med gode venner, e hyggelig å få se en cafe tur med gode venner, se på folk også prate. Da er en liksom bare seg selv også godt å se på ukjente mennesker som haster av sted. Er du også slik ? synes de er fascinerende å se på andre menneskers være en observatør , en kan også få en utrolig hyggelig stund uten at en trenger å gjøre så mye. En er jo mest på jobb så kvalitetstid med gode venner også være kun den en er for meg e så godt.

Har bestemt meg for å vær mer synlig på sosiale medier, jeg må stikke meg fram om jeg skal lykkes, en kan liksom ikke være avstengt også ikke vise seg fram.

 

Det å glede seg på jobben jeg har , er noe jeg oppriktig ser fram i mot , e så godt å kan få oppleve denne reisen i mitt eget liv som skal bli så godt å spennende. Vi opplever alltid opp å ned turer innen for business men , en må bare pell av seg frykten , jeg må bare rette blikket framover å se mot toppen , fordi en lykkes ikke om en bare forventer nederlag osv.

 

Jeg har blitt godt opplært av mamma og pappa , til å kunne klare å stå på mine egene ben , de har aldri favorisert meg eller gjort meg om til et produkt at jeg tror at jeg er større en deg eller andre. Takknemlig fordi jeg fikk den strenge oppdragelsen, ved å lære verdien som en skal ha i seg for å kunne klare å stå i løpet helt ut alene.

Mamma hadde en stor drøm at jeg skulle ta drømmen også gjøre massør til mitt yrke . Hun var den som oppriktig sa at du er dyktig. Mamma var ikke et menneske son skrøt uhemmet om hun ikke mente det. Takknemlig fordi jeg vet at de ordene som hun sa til meg, som jeg ikke da tok  til meg fordi jeg ikke da hadde den gode troen på meg selv. Vi har alle vært der at vi ikke føler oss nok verd, vi føler oss som et null. Vi tror ikke på de ordene vi hører andre sier til oss fordi vi ser at alle andre er så mye flinkere enn oss i alt de foretar seg. Dette er kjennbart for mange enn bare jeg , regner jeg med vi har alle sammen en historie som bidrar til at vi er det produktet vi er. Jeg opplevde i min oppvekst at jeg måtte lære meg oppdragelse også vise respekt for andre mennesker.

 

 

Det å ha opplevd flere opp å ned turer i livet så har en også større bagasje i livet som en takker det også , en må liksom ha levd litt for å lande om du skjønner ,ved at en har modnet også fått livserfaring . Jeg erindrer da jeg var i 20 årene , jeg fikk høre av min pappa også mamma at jeg måtte tilegne meg mer erfaring om jeg skulle nå langt i  min karriere, jeg måtte underkaste meg også var det utrolig viktig at jeg tok den kunnskapen jeg lærte videre i livet fordi da var det verd den tiden jeg hadde lagt ned i den jobben jeg var i.

Utrolig takknemlig fordi jeg fikk utdelt mine foreldre som hadde den kustusen på meg som de hadde , de hadde den tiltreknings kraften til meg også tok jeg deres ord til meg ,  sikkert fordi jeg hadde lært å underkaste meg voksne også vise de respekt selv om jeg ikke alltid likte det jeg hørte.

Det å lytte til velmente råd har vært avgjørende også viktig , fordi nå som ikke mamma er mer, så har jeg henne liksom med meg selv om , hun passer på meg . Selv om jeg hadde satt mest pris på om du hadde fått opplevd dette også vet jeg du hadde strålet som en sol.

Det å miste de en bryr seg om er sårt , men det en må ta fram er det de lærte oss , de verdiene som hun lærte meg også ga hun meg mitt mot også stå på vilje, vet hun aldri skjønte hvordan jeg klarte å være å tøff, stå i situasjoner som hun selv aldri selv hadde våget.

 

Jeg har blitt til et produkt av mamma og pappa, de hadde begge 2 flotte kvaliteter der jeg tok det beste egenskapene i fra de begge 2 , de lærte meg oppriktig til å være en faiter i fra jeg var liten , har sikkert mye av det å gjøre at jeg er den karakteren i dag, ser bare muligheter i stede for å se hinder.

 

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min .

 

Mvh

 

Elin – Weronika Skarstad

  

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg