30 min eksamen for at kunden skal bestille ny tid

 

 

Hei !

 

Utrolig takknemlig for alt en får oppleve med denne nye reisen i livet som en har startet med. Det å bygg opp en bedrift er ikke alltid like lett, men ved at en også får god reklame med at Rana Blad kontakter med også ønsker å skrive en reportasje om meg er gull. Det betyr enormt mye for meg i denne oppstartfasen. Vel så mye at  kunden e fornøyd også ønsker å bestille en ny time til meg. Jeg føler meg så sykt privilegert som kan eie tiden min selv, det å kunne bygge  opp bedriften stepp for stepp e så gøy.

 

Det å eie tiden min selv kjenner jeg på at det betyr mer for meg enn jeg faktisk var klar over, jeg vet hva som bor i meg , er en arbeidsnarkoman som elsker å jobb mye også er en heller ikke redd for å stå på i perioder, det behøves så til de grader i denne jobben som jeg har startet opp.

 

Det å ha fått flere kunder som finner veien til meg , er så godt en får en bekreftelse på at en er i søkelyset også blir en også snakket om , det er viktig at en  får omtale , all oppmerksomhet er viktig i denne perioden for at jeg skal sette meg på kartet. Jeg føler at jeg er på en vei som jeg ikke helt vet hvor jeg dras mot, men det eneste jeg vet er at jeg kommer til å videre utvikle meg under alle behandlingene som jeg har ,  via kundene som kommer til meg også får jeg også større læring også blir en jo faktisk bare bedre i faget jo mer en får praktisert. Jeg er så takknemlig fordi at kundene har den tillitten til meg, også at de kommer slik at jeg kan få hjelp de. En blir både beveget også rørt , fordi dette er stort å kjenn på denne lykken av å skape noe som skal bli større ved at bedriften også jeg modnes sammen.

 

Ble spurt om jeg ønsket å ansette også bytte lokale men , først skal jeg jobbe opp bedriften min slik at jeg har en fast kunde krets som jeg har fått pga at jeg har fått deres tillit også gjort en god jobb slik at de ønsker tilbake til meg. Derfor er det så utrolig viktig at jeg er på , den stunden kunden er til meg, fordi har jeg en kunde som er til meg i 30min , så er det  også den tiden jeg har til rådighet for å få mer tillit også er kunden fornøyd så spres det også videre til andre potensielle kunder. 30 min eksamen for at kunden skal bestille en ny tid er ikke akkurat den beste tiden , men den er avgjørende , for at jeg finner de punktene som kunden trenger hjelp  med. Derfor er det avgjørende at jeg også kunden får kjapt god dialog, det er så digg å kan få være den som hjelper til å løse muskelknuter , hjelpe for at en løser anspenthet også at nattesøvnen blir bedre.

 

Nå er det kvalitetstid her å bare nyte stunden , en skal være stolt over de prestasjoner som en gjør , det er nødvending helt sikkert.  

 

Ønsker deg en nydelig dag !

 

Tusen takk for at du leser bloggen min !

 

 

 

Mvh

 

Elin – Weronika Skarstad.

 .

 

0 kommentarer

Siste innlegg