All reklame er god reklame sies det …

 

Hei !

 

Litt surrealistisk at vi er kommet oss i et nytt år, 2018 er startet også påbegynt, .

 

Bare å starte også gjøre gode gjerninger i år også , gleder meg veldig til å få gjøre det jeg aller mest gløder for , det som gir mitt liv mening.

Du tenker sikkert også slik i blant, men være for andre også gjøre noe som andre også blir glad kommer også til å være en viktig bit i mitt liv også.

For at vi alle sammen skal ha et godt liv så bør vi også se hvordan andre har det , ikke være så ego også bare fokusere på ditt eget liv også tro at alt er greit. Vi er ingen godt menneske om vi ikke har denne evnen for å snu oss også gi andre et godt ord,  eller tiden din.

 

Det betyr så lite for oss som gir , men det betyr så mye for de en gir stunden eller den oppmerksomheten til.

Vi mennesker er ofte snar også kun se fordeler meg bekjentskap men ofte så er det hva tiden gir deg tilbake som også har en større verdi en at alt skal måles opp i status eller penger.

 

Jeg er ikke opptatt av materialistiske ting jeg er mer opptatt av å ha mennesker jeg bryr meg om rundt meg , enn å ha dyre gjenstander som jeg ikke har råd til at andre skal sitte i eller verne om fordi en er så redd for at ting skal bli ødelagt.

 

Ved at vi setter oss mål for hva vi ønsker å oppnå er ikke negativt , uten mål hva skal vi jobb etter da ?

 

Jeg digg å sett meg litt høye mål fordi jeg vet at det bor utrolig mye i meg som menneske , men det gjør det i deg også . Vi har alle sammen restevner som vi aldri tar i bruk fordi vi alltid har en unnskyldning for at vi er så sliten , eller skal gjøre noe annet , ved at vi tvinger oss til å gjøre litt mer , så åpner vi også opp til ar vi blant annet øker vår arbeids evne også livskvaliteten den blir også mye bedre.

 

ved at vi lykkes med de gjøre mål som vi har satt oss er også digg , vi får en følelse av glede innvending. Ser selv bare jeg har en kunde som går her i fra også er så fornøyd så er det akkurat den samme gode følelsen da jeg fikk en god karakter på en eksamen , det er digg  den følelsen er noe vi alle kan ta opp i oss selv , fordi du må ha noe som er kjennbart for at du skal kunne kjenne på at dette er realiserings bart.

 

Det å merke nå at jeg har fått satt Gruben Massasje på kartet , flere har også funnet meg på facebook siden min på nettet e så digg, e en sann glede også våkne opp også  se at en har fått flere følger der, det betyr også  at det snakkes om meg å om  bedriften min ,all reklame er god reklame sies det.

 

Dagen i dag skal nytes, skal jobbe i Gruben massasje , gleder meg alltid til å mott nye kunder, det er så hyggelig at flere også sender meg om jeg har ledig time, takknemlig for at jeg får sjansen til å utvikle meg ,  uten kunder ingen bedrift så klyp meg i armen til en stadighet, må også gjenta hva min venninne sa til meg du er nettopp startet opp så det er alltid opp å nedturer , Jeg er heldigvis klar over det også det som skal til er at kundene blir fornøyde også vil tilbake .

Kjenner sterkt på at dette å eie min egen tid er så digg, planlegg utafra min livssituasjon også mine behov er så kult , dette kom ikke før sent , skulle bare ha satset for lenge siden , men utrolig glad jeg satset.

 

Tusen takk for at du leser bloggen min, ønsker deg en nydelig dag !

 

Mvh

 

Elin – Weronika Skarstad.

 

                                                                      .

0 kommentarer

Siste innlegg