Første arbeids dag i 2018 👌

Hei 😘

God morgen dere 👌godt å våkne opp til et nytt år , 2018 ✌👌

Jobbet på årets siste dag også åpner jeg med å jobb på årets første dag 👌

Godt å holde seg i virke ikke sant? Er litt godt å ikke gi slipp på kvardagen også ha de faste rutiner .

Jobb mye også leve opp til større forventninger i år til en selv , godt å stake ut kursen framover.

Må si jeg gleder meg enormt til å forme 2018 til et flott år med flere minne rike minner som vi utvikler oss i også å få nye utfordringer som skaper nye muligheter.

Året blir spennende også spesielt , om ikke mange uker har jeg plutselig en 18 åring .  Ikke lenger en ungdom, hvor blir årene av ?

Kommer til å bli godt å se de vokse opp til selvstendig ungdom, med sunne interesser 👌

Bedriften min skal også utvikle seg e digg å få et nytt år som en nå skal ta mere fart i jobb også karriere.

I år kommer jeg til å tråkke min sti , følge min vei.  Ikke sitte å avvente som jeg ofte er kjent for.  Jeg skal ta mere fart i privat.  Ønsker å opplevd mer også se litt andre omgivelser en min egen hage 👍

Vi trenger å reise bort, bli inspirert til å utvikle oss  , til å jobb målrettet når vi kommer hjem.  En har liksom mere å gi etter at en har vært på reise .

Ønsker deg en riktig nydelig dag 😗

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg