Årets siste dag 👌

Hei 😘

Årets siste dag 👌

Må si dagene de har gått unna 👌 litt surrealistisk at vi nå kan reflektere over hvordan året har vært .

Jeg ser heller mer framover, gleder meg enormt til å ta i  mot det nye året.

Mange sett opp nyttårs ønsker som ikke er gjennomførbare.  Jeg har sett at dette året bor det sinnsykt mye kraft også pågangs mot. 

Så kommer til å gi gass mere i år , har høye mål som alltid. 

En må ha mål skal vi ha noe å jobb mot.  Skal bli ferdig med bokprosjekt til neste år .

Skal utvikle Gruben Massasje enda mer 👌

Skal gi mere fan en  jeg gjør 👌

Jeg skal kun være meg den sarte karakteren som lever er bohem liv 👌

Blir godt å bruke siste dagen i dette året på pasienter som trenger mer omtanke.  Det gir meg enormt tilbake.

Med dette ønsker frøken STRØKEN deg en vidunderlig nydelig nyttårsaften.  Håper dagen din blir flott på alle måter . Være for de som trenger deg, gi gode ord til de som trenger deg 👌

Gleder meg til å gi omtanke til pasienter, det gir meg enormt tilbake. Blir fylt opp med Kjærlighet og glede . Det gir meg enormt tilbake, 👌

Takk til alle som har beriket mitt år , takk til alle som har formet mitt år i tykt og tynt , takk til dere som har vist meg ekte glede. Dere har vært fantastisk å ha i livet, utolig takknemlig for å ha en flott bukett med familie og venner, nære mennesker som en bryr seg om . Som har støttet meg når jeg har trengt det.

Ikke alltid de som er sterke sier i fra at de trenger litt omtanke, jeg er nok den karakteren 👌

Ønsker deg et riktig godt nytt år 🎉🎉🎉 håper du får et minne rikt feiring 🎉

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg