Godt å kjenn at huset rister med flott pop musikk love it 👌

Hei 😘

Det å ha så flotte kollegaer e så digg, hatt verdens flotteste arbeids dag. 

Latteren har sittet løst må si det, skiftet gikk sykt fort i godt selskap.

Må si det e skjelden en oppleve så mye underholdende på jobb enn i dag, det å e så heldig å må kjør beboere på en tur, resultert i masse latter, kjent eg trengt dette .

Godt at en er en uredd sjåfør, all ære til meg 👌👍 det som e vi får det ikke mye mer artig enn vi selv lager dagen.

Men må si kroppen e god sliten etter først jobb i Gruben Massasje også på et fult ettermiddagen skift 👌

2 dager igjen til ny året e her, blir litt godt å kun jobb i mitt eget i morgen, håper flere kunder kommer i morgen  en det som er bestilt 👌

Godt å kjenn huset e fult av litt liv, musikk også god bakgrunns støy e behagelig i mine øra 👌 Det å kjenn at huset rister e digg kjekt å ha ungdommer som hold meg ung til sinds ❤

Skal utnytte dagen godt , nå e det kvalitetstid å bare være . En trenge også å vær på ladding skal en være god på alle plan så må en også gi egentid til en selv .

Blir litt julegave åpning på oss i morgen, har ventet med det til de små kom hjem 👌 så de er forventnins full , skjønn de godt julen er jo i grunn til ungene .  Selv om vi voksne liker den vel så godt som ungene. 

Tydelig at en er blitt voksen etter som en ikke lengre brenn for å må åpne gaver  som før i tiden .

Ønsker deg en riktig nydelig kveld du 😗.

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad

0 kommentarer

Siste innlegg