Er super fornøyd 👌

Hei 😘

En nydelig morgen å våkne opp til, godt å være så uthvilt å klar til en ny dag 👌

I går kom små ungene hjem , var hyggelig 👌😗😘 spist pinnekjøtt å nyte stunden sammen med de e gull .

En må være i nuet utnytte stunden også tiden vi har til rådighet.  For å utrykke oss også være et godt forbilde for ungene. 

Det å gjør alt for de e gull, en får det tross alt igjen ved en senere anledning. 

Dagen i går ble magisk, kjent jeg trengt en flott opptur etter all støy som har vært.

Det å være på også må holde masken  herregud en e rå på det , var i butikken også møtt litt folk . Alltid godt å prate med folk .  Det letter liksom alt, også blir en mye liker da en får ting på avstand.

Fikk bestilling på Gruben Massasje i går, en som ønsket en behandling.  Det å ha noe å våkne opp til e så digg , kunden ble sykt fornøy 👌💪✌

Artig da de sier at se skal fortelle andre om at dette var bra, e jo akkurat som en er oppe til eksamen når en får nye kunder 👌

En merker godt at en utvikle seg godt når en praktiserer massasje daglig.  En må liksom ikke vær redd for å utvikle seg.  Ser at dette kommer til å bli kanon 👌

Den økningen jeg har hatt er flott tatt i betraktning at de fleste har stresset med juleforberedelser.  Så er jeg super fornøyd.

Som en venninne av meg sa etter jeg startet opp bedriften, du må ikke stress . Du kommer til å få økning men ting tar litt tid. 

Er super fornøyd så utvikle en seg i takt med at bedriften også modnes.

Godt at jeg er slik skrudd i hop at jeg ser løsningene framfor å se etter nederlag.

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad

0 kommentarer

Siste innlegg