Moderne Bohem sta som fan!

Hei😘

Kjenn på den følelsen de ekte forfatterne gjør akkurat nå .

Glede også være i denne bobblen e så digg, det å skape denne boken kommer til å bli en sånn glede for meg .

Har allerede kommet godt over halveis i bokprosjektet mitt, må si jeg e så fornøyd, over 30 tusen ord nå er deilig 👌👍

Må si jeg e glad jeg klarte  å hente opp skrive gleden igjen, den har vært borte en lang stund, endelig får jeg tilbake gleden ❤

2 jule dag er for meg kun en dag, sitter her alene hjemme uten å ha noen rundt meg .

Men må si akkurat nå føles det helt greit, å leve i denne forfatter bobblen e greit , godt å være litt små rar for enkelte.

Det å fokuser mye på jobb å karrieren har også satt litt spor, en blir lagt mere merke til, ved at en har høye forventninger til en selv.  Også sett seg høye mål er også noe som jeg like utrolig godt.

Jeg har allerede startet å planlegge neste bok , kommer til å være en  formiddler , kjenner på at framover skal jeg skape mere, også blir litt mer morderne. 

En karakter som jeg, kler godt å være moderne bohem, sta som fan , skal vi nå fram må vi satse også våge litt mere enn gjennomsnittet 💪👍👌

Vet at jeg er vel litt mere seriøs i forhold til at jeg ønsker å utvikle meg, innen for business å karrieren.  Godt å se at året som vi har hatt, har åpnet opp mere for meg. 

Bedriften skal settes på kartet, jeg skal være en som kommer til å utvikle meg enda mere til neste år .

Jeg vet ikke hvorfor jeg har dette konkuranse innstingtet, men jeg går alltid for gull.

Oppfordre deg om du har foretnings planer, om du kjenn på at dette er rett før deg . Så gå for drømmen  din .

Jeg har bestemt meg for å være flinkere til å disponere tiden min bedre . Slik at jeg kan oppnå dit jeg oppriktig ønsker .

Skal være flinkere til å velge bort ting som jeg ikke ønsker å bruk tid på lengre.

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg