Være som de kule forfatterne 👌✌

Hei 😗

Det e godt å ha fri å kan nyte dagen hjemme 😘 nettopp koket litt kaffe , fått eldste sønn på jobb 👌

Flott at ungdommen e interessert i å stå på å jobb , e et flott tegn 👌

Skal få skrevet mer på bokprosjektet mitt i dag også, e så digg å få kjenn på at en har den gode skrive energien 👌 en må være på for å kunne skrive.

5 dager igjen av 2017 , helt surrealistisk at året snart er historie, at vi kan se tilbake på gode øyeblikkene som har festet seg i historien. 

Vi er mennesker som trenger å skape noe, være i godt miljø, også kjenn på glede . Ser selv at året her har jeg modnet mere , vokst i suksess og karriere.  Vi trenger å utvikle oss, ta litt andre sjanser også hopp i nye utfordringer og muligheter.

Det å vite at ved det vi gjør så åpner vi opp til at andre våger å satse, at et annet menneske våger å gå ut av sin egen konforsone.  Kult å kunne være med på å motivere andre mennesker til å lykkes .

Ser selv mennesker som jeg blir motivert av er de som er bedre en meg , er modigere også har våget å satse litt mer en jeg . Det er å se at andre har fått det til , som også bidrar til at vi andre våge å LYKKES.

Ser selv ved å ha startet opp min egen bedrift, så er det dager som en kan synes en har mye å gjøre også er det dager som en kunne ønske jeg har mere jobb , vi må bare fokuser på at vi får nok jobb også blir der bra .

Det å ha fri også kan disponere tiden som en selv ønsker er veldig godt.  Vi behøver også dager som ikke alt er fastsatt.

Vi haster av sted i kvardagen for å nå ulike mål , til ulike klokkeslett.  Det å ikke ha noen klokkeslett å forholde seg til når en har fri lik eg veldig 😘

Det betyr mye for oss mennesker at vi tar godt rede på oss selv . Gi fan i andre også vær deg selv . Ofre kan vi kjenn på alt vi burde ha gjort, gjør minst mulig også nyt stunden .

For at vi skal kunne eksistere også vokse , må vi også gi oss tid til å ha slakke, være den vi er å ladde opp.

2 juledag også har en null planer, kun kle på seg bohem livet å bli som de kule forfatterne .

Det å ha lyst til å få produktet ferdig er noe som bidrar til at jeg får økt selvtillit også øker mestringsfølelse ved å se at jeg er nærmere målet nå en før litt siden .

Ved å skrive denne boken så får jeg tilbake blikk i min egen barndom . Jeg kan kjenn å føle på både trishet også det savnet jeg hadde i min barndom å være sammen med andre.

Ofte så følte jeg meg enormt ensom , litt rart å tenke på , føle meg som et forlatt barn som ingen brydd seg om følte meg som et barn som var uønsket. Det å skrive denne boken bidrar også til at en blir en smule følelse laddet også ser en på livet jeg lever i dag , ikke mange som trodde jeg kom til å klare meg så godt i mitt liv, pga min barndom…. litt spesielt å føle på det nå i julen , da en kjenn på ensomhet å savn etter de en bryr seg om.

En har sikkert blitt litt påvirket av livet en har levd , det som er enormt viktig for meg behøve ikke å bety noe for deg . Ofte så kommer våre behov ut ifra hva vi har opplevd også våre erfaringer.

Vet mange ikke helt skjønner hvordan en har klart alt i mitt liv , som har hatt så mange tøffe utfordringer, en barndom som jeg ikke ønsker at noen skal oppleve.

Det å se tilbake å se på verden jeg lever nå så er jeg enormt stolt over meg selv.  Hva jeg har oppnådd også at jeg ikke har kopiert dårlig adferds mønster .

Selv om det er dager en kjenn  på en trishet , også forstår en ikke helt hvorfor en blir så sart, en har tråkket stien sin selv, også føler en seg bare forlatt i ensomheten.

Vi mennesker vi frykter å prat om det som er såret vårt, det e best å prate om når vi lykktes også alt vi mestret.

Alle mennesker har perioder i livet sitt der vi gjør eller bare dumme ting skjer , vi lærer å får erfaring av de opplevelsene.

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg