God jul 🎅🎅🎅

Hei 😗

Tenk så er selveste julaften kommet, må si skjønn oppriktig ikke hvor tiden blir av. 

Dagene går fort når en har nok å fylle dagene med, sies det å for å si det sånn det stem i grunn godt 😗

Det å ha arbeids jul også ungene er til sin far denne jula er godt å samtidig spesielt.  Det å være alene hjemme å ikke ha noen som har behov for min kontakt e også litt greit .

Vi behøver ikke å være sosial og absolutt må være sammen med masse folk.  Jula kommer også går den like fort.

Har ikke hatt et snev av jule stemning i år , på selveste julaften så ønsker man jo dagvaktene en riktig god jul . Vi hadde en sinnsyk nydelig stemning før vi dro i fra jobb i morrest ✌👌👍😗🎅

Det e så godt når jeg får flir godt, dagen e liksom berget.  Då behov eg ikke å gjør noe annet i dag enn å ladde opp til et nytt nattskift i natt ✌👌

Det å jobb med mennesker som en oppriktig kommunisere perfekt med e så digg, ved å reflektere også jobb en mye bedre når en kan være den karakteren jeg er ✌👌👍

Før var det 1000 forventninger til julen når en er godt voksen så betyr ikke alt så mye lengre. 

Det som betyr aller mest for meg e at en kan bruke mer tid på de en bryr seg om.  Du vet aldri når du e historie , derfor så tenk jeg alltid på å levere være for andre også gi av min tid til de mennesker som ønsker å ta del i mitt liv .

Verdien som en sett på ting og det materielle betyr ikke noe for meg, det er å vite at en har noen få som bryr seg om meg.

Før så var det så viktig at alle likt meg, nå bryr jeg ikke meg om at jeg ikke blir likt av alle.  Men jeg forlanger at folk vis meg respekt selv om.

Vi kan ikke vinne tiden til alle, men vi kan vinne hjerte til den du har kjær i livet ditt.

Denne uka har jeg vært i ulike prosjekter og jobber, gjort mye planlagt framover i min bedrift . Det å være arbeids narkoman e en livstil som ikke passer alle, jeg liker godt denne rollen å bruke mye tid på å knekke nye koder for å kan lykkes .

En må trives i det en er i for å lykkes å gjør ting bra 😗 derfor må også fokuset være rett plassert 👌

Det å jobbe med Gruben Massasje på lillejulaften å booke kunder til i januar e så digg.  Godt å være hendig å ikke ta alt i siste liten. 

Ønsker deg en riktig nydelig jule feiring. 

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg