Det å være arbeids narkoman har vært min livsstil!

Hei 😗

Nydelig  dag å våkne opp til 😗 skal si karriere kvinnen fikk greit med søvn i dag etter et flott nattskift .

Det å flekse i disse førjulstider er også ikke alltid like lett, var så fornøyd med å få et ekstra skift nå før jul . E vel ikke helt like folk flest…..godt å vite at Januar mnd også blir god .

Det å få solgt gavekort i Gruben Massasje e så digg, gleder meg til å vite at jeg har flere kunder som kommer over nyåret.

Det å ha startet opp denne bedriften har vært så godt å gleder meg enormt til videre reise i min karriere.

Første julen jeg ikke har gjort noe annet enn å nyte stunden med mennesker jeg oppriktig bryr meg om . Det betyr mye mer for meg enn å pynte på død å liv…så en har så mye jobb med å rydde opp i januar.

Må si ved å bruke tiden på mennesker også ta seg tid til en kaffe stund sammen e så hyggelig, se på folk å nyte stunden.  Det gir meg så mye tilbake, det betyr mer en gaver som en bytter også har en hastet rundt for å finne noe…. stunden og tiden bør flere ta seg mer tid til.

Vi vet ikke hvor lenge vi har hverandre  så skape gode minner som en kan mimre og erindre når en ikke har hverandre mer .

Jeg må smått ta å klip meg i armen, fordi jeg hadde ikke forusett at året 2017 skulle gi meg så mye tilbake.

Dette året har jeg hatt mere utfordringer og muligheter en jeg noen gang har opplevd.  Utrolig takknemlig, ❤

Håper du får en nydelig før jul tid, ta deg tid til ettertanke.  Ta deg tid til reflektere over livet om du oppnådde dine drømmer og ambisjoner. 

Har du litt igjen så vet du hvordan 2018 skal starte.

Det å gi litt mere fan å leve livet som ikke alltid må levere også ladde opp batteriene.  Det e så godt kjenn det å eie min egen tid er deilig, det som e så digg e at jeg har i år jobbet mye mer en noen gang.

Jeg har sprengt en sperre også har jeg vist meg selv, vi mennesker vi tåler mere enn vi tenker over .  Vi e ikke laget av porselen….så vi tåler å stå på å bli sliten.  Ingen som har død av å måtte gå til sengs utslitt, fordelen e at en sovner med en gang hodet finner puten.

Den lykkefølelsen når en ser på slutt resultatet hvor mye en klarte så forstår en også at det bor enda mer i oss .  Digg å vite at arbeids evnen e det ikke noe å si på ❤

Det å være arbeids narkoman har vært min livsstil i hele min karriere.  Digg å se resultatene på de mål som jeg har satt meg 👌 Har et vinnerinstinkt så gir meg ikke før jeg har lykktes med målet .

Jeg har blitt opplært av mamma og pappa til å jobbe målrettet.  De heiet alltid på meg å motiverte meg til å jobb ekstra også gi alt . Takk dere e nydelig ❤

Mamma ser ned på meg, himmelens vakkreste engel , vet du e stolt over mitt verk også mitt mot . Du hadde ofte ønsket at du hadde mitt mot til å ta beslutninger som jeg gjør .

Jeg er så takknemlig for at jeg fikk dere til foreldre, det resulterte i kun en blå kopi av dere ❤

Takk ❤❤❤

Ønsker deg en riktig nydelig kveld du 😗

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg