Magisk start på dagen!

Hei 😘

En nydelig morgen å våkne opp til.

Har du noen gang drømt så spesielt at du bare ønsker å få med deg fortsettelsen?

Jeg må si at drømmen var så spesiell, det å drøm om rikdom på denne måten var spesielt . Store svære konge krabber som kravlet rundt om kring, business folk rundt meg overalt . Som ville ha meg med i foretning. 

Det å bare ønske å sove litt lengre for å skjønne budskapet i drømmen ble så spennende, også våkner jeg opp med at musikk anlegget e på full gjeip 👌👍 digg høy musikk slik at vinduene kunne ha ekskludert.

《Ungdommen lik å ha en ungdommelig mamma 》

Magisk start på dagen , måtte fortelle min sønn om drømmen  , han tolket det slik at bedriften din mamma kommer du til å lykkes med.  Å den kommer til å vokse seg stor å bærekraftig.

Har også trua på at jeg kommer til å lykkes med drømmen å målet mitt.  Hadde en ikke hatt trua så har en heller ikke kunnet starte opp. 

Det å balansere dagen å utfordre seg selv er godt .  Vi behøver ikke å stresse med noe.  I skrivende stund så har jeg en kjapp pause fra julegave innpakking.  Det går unna da jeg først har kommet i gang 👌

Det å være så heldig å ikke la meg rive med i alt jule mas også fjas så e det godt å trekke seg unna å være for seg selv.  Selv om en ikke har så store planer for jula utenom at en skal være for pasientene så komner det til å bli digg å kunne ladde opp i mitt eget.

Skal låse meg inne å skrive på bokprosjektet mitt, gleder meg enormt til å kle på meg forfatter genet å bare fyre løs . Vi behøver i blandt å være kun for oss selv. 

Ofte så har vi folk rundt oss alt for mye , vi behøver å tenke litt på noe helt annet en å må tilfredsstille alle rundt oss.

Merker godt at det å kun være for en selv er også utrolig viktig. 

Må si dette året har jeg sprengt mange mål og ambisjoner som jeg ikke hadde forutsett å kunne klare .

Jeg er en sta karakter som aldri gir opp, man har lov til å være stolt over egene prestasjoner.

Kunne ikke ha forestilt meg en liten brøkdel da vi starter året i år. Også nå er det ikke lenge igjen før at vi skal avslutte mitt drømme år , på mange områder i livet mitt .

Jeg har kuttet mange bånd både privat og innen for karriere.  Men det har vært nødvendig.
Jeg har utfordret meg selv mer enn jeg noen gang har gjort før.  Det har resultert i økt inntekter også et bevis for seg selv å andre at vi mennesker vi klarer å jobbe målrettet å nå mål om vi objektivt ønsker det selv.

Jeg lever ikke er liv der fest står høyt i kurs, da hadde ikke jeg klart å levert så bra å holdt mitt høye tempo.

En arbeids narkoman som både ser det positive med å jobb mye , vi vinner både over vår frykt, vi får prøvd oss på å øke mestrings evnen . Vi press oss selv også ser vi at ved å lykkes så tilfører vi også ekstra kicket tilbake som gir oss ekstra livskvalitet.

Ved å ha jobbet 40 til 60 timers uke alle uker stort sett helt fram til september . Har hatt litt slakke i oktober også november . Det å gi oss selv  litt slakke til å reflektere over hvordan vi ønsker at veien videre skal gå . Så må vi også gi oss selv litt pause .

Det å ha litt lite jobb, i perioder tvinger meg til å se etter nye utfordringer og muligheter.  Det bidro til at jeg etter at jeg var ferdig på jobb på Hauknes i november også hadde sett på min turnus.  At det var alt for lite jobb i sikte for å tilfredsstille meg også for å klare meg økonomisk.

Da var det bare å kjør rett hjem å opprette bedriften også bestille utstyr. 

Navnet på bedriften kom bare ut mens jeg gikk inn hjemme, hadde ikke tid til å vas bort tiden her handler tiden om penger også å jobbe ut bedriften  på en slik proff måte at kundene hadde tillit til meg før jeg hadde fått begynt å behandle de .

Det å ha jobbet som selger i over 20 år har også vært med på å forme meg som menneske .  Jeg har lært enormt i alle jobber jeg har vært i.  Ingen jobb jeg har vært i har vært bortkastet. 

Det å kan reflektere over hvordan en kom fram til å starte opp med Gruben Massasje så var det først og fremst fordi jeg hadde lite jobb i kommunen. 

Etterkant så har jeg selvfølgelig alt for mye igjen, men det som nå blir min bonus er at jeg eier tiden min selv.  Digg det så godt.

Har du en drøm du bærer på , starte opp en bedrift så gjør drømmen virkelig . Ta kontakt med folk som kan ting bedre enn deg, lytt til velmente råd, trekk deg unna mennesker som kun suger energi .

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg