Vær ikke redd for å utfordre deg selv!

Hei 😗

En nydelig morgen å våkne opp til, også vær perfekt uthvilt.  Kan liksom ikke bli bedre?

Egentid kaffe også kvalitetstid e innafor, spesielt når en e snill å e våken å hent eldste sønn på natta kl 0200 så må en få lov til å daffe litt før jobben kaller på meg  👍

Det å være priviligert å kan fleks mellom ulike jobber e gøy , det å ha høye forventninger til en selv er også viktig.  Fordi hvordan skal vi vokse om vi kun er på det nivået som er komfortabelt? Jeg bare undrer ?

Vi må ikke være redd for å utfordre oss selv med ulike jobber også sprit vi også opp vår egen tilværelse.

Takknemlig for at jeg har fått den egenskapen å være litt uredd å hopp i det jeg ønsker  bryne meg på .

Takknemlig for at jeg omgås mennesker som løfter meg opp til å bli den person som jeg ønsker å være  .

Takk fordi dere beriker mitt liv med glede og positiv energi.

Ved å vise takknemlighet også være raus mot andre så kommer mer tilbake til deg selv .

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg