Det føles som en er oppe til eksamen når en får nye kunder!

Hei 😘

En nydelig dag e på hell, må si starten på denne uka har allerde bevist at uka som er kommer til å bli kanon bra.

Har vært i ulike jobber i dag , det å levere ut varer e så godt, det å eie min egen tid er deilig , er noe jeg lett klare å bli vandt med.

Har fått nye kunder i Gruben Massasje også, kanon artig å få mere kunder e så artig.  Vi øker vår selvfølelse ved å få gode tilbakemeldinger på jobben en gjør .  E godt å både se også vite at en gjør sitt aller beste. 

Det føles alltid at en er oppe til  eksamen når en får nye kunder.  En ønsker å prestere bra , også at kunden får den hjelpen som er deres mål. Derfor er ikke alltid tiden nok , men av den grunn må en være på også tørre å prate med kunden. Slik at behovet å problemet blir dekket.

En merke godt om de ikke blir fornøyde, men vi er skapt slik at vi må ha en bekreftelse på at kunden er fornøyd. Er liksom før sent å justere når kunden er på vei ut døra.

En kunde som var til meg i oppstarten kunne fortelle meg i dag, at du Elin du har klart å hjelpet meg med det problemet jeg hadde i ryggen . Slike tilbakemeldinger er for meg gull verd.

Det gir meg bevis på at jeg må jobbe målrettet så kommer jeg til å utvikle meg enda mere også til det bedre .

Kjenn godt at denne jobben kommer til å forme meg mere . Til å øke min glede og positiv energi.  Du vet når valget i karrieren er rett.

En må også fokusere på å lykkes , ikke vær redd for å rydde vei til suksess. 

Det å ha klart å fått mere kunder i denne mnd også er det enda mye igjen av mnd.  E så digg, e sykt kry over meg selv nå .

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg