Takknemlig, gøy at så mange ønsker meg alt vel!

Hei 😘

En nydelig morgen å våkne opp til 😘

Deilig å være uthvilt å kjenn på at dagen også blir flott .  Det å være så priviligert som jeg er, e så godt. 

En liten bytur også levere litt varer er innafor, godt å se andre mennesker. 

En bekjent av mamma , kom bort til meg når jeg var i byen å roset meg enormt etter oppstart med Gruben Massasje.  Takknemlig, gøy at så mange ønsker meg alt vel ❤❤❤

Må si at en har luksus problem, fikk forespørsel om jeg kunne jobb på en av plassene jeg jobber i kommunen.  En ønsker for alt i verden at Gruben Massasje skal vokse seg stor til at jeg kan leve av bedriften. I dag så har jeg flere kunder som kommer noe som jeg er så takknemlig for.

Må jo være takknemlig også det at kundene også er fornøyd med behandling de får så har jeg gjort noe bra.

Den følelsen av å ha klart å skape et godt omdømme er så digg, utrolig takknemlig for at dere er så fornøyd.  Kommer til å være mere på også gi dere den behandlingen som dere ønsker.  Godt å få tilbakemeldinger på at kundene har fått det mye bedre etter at de har fått en behandling i fra meg.

Mandager er en ny mulighet som åpner opp for å må nye høyder.  Jeg er liksom ikke født i går så går for å åpne opp for å lykkes med det jeg brenner for.

Det å vise raushet å vennligst også kjærlighet.  Så gir det også tilbake, vi får igjen det vi også gir.

Derfor reflekter mer over hvordan din egen handling er , i stede for å være så opptatt av hvordan jeg eller andre er.

Det er alltid opp til deg selv hvordan du opplever situasjonen.

Jeg kommer bare til å fokusere på det som betyr aller mest for meg, ved å ha gode relasjoner til andre.  Bare det å ønske andre det godt bevis også at mitt fokus er rett plassert.

Håper du får en fin dag 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg