Ork ikke å stress for å overgå andre rundt meg !

Hei 😘

Helga e nesten over, må si den går like fort som den kommer .

Helgen har vært fantastisk, fått laddet opp til en ny flott uke. 

Uken som vi har hatt har jeg fått opplevd mye bra , også fått jobbet mye med det jeg brenner for. 

Bedriften min har også fått tilført mer kunder, denne uka også , noe som er gledelig i forhold til ny oppstarten. En ser at en LYKKES med de utfordringer som en ønsker . Bare en ønske det hardt nok.

Dette har vært en total avslappings helg, e godt å kun være til.
Vi trenger dager som vi får kun være oss selv .  Så kan det andre vente.  Både i går og i dag hadde jeg kunnet sovet hele dagen.  En kjenn at kroppen treng å ladde opp batteriene.

Når vi kommer inn i neste uke, så er det også siste innspurt før julaften . Også jeg som e så avslappet i forhold til jul å alt.  Har ikke pakket inn noen julegaver enda…..kankje på tide å begynne….må bare vær ærlig har null jule stemning eller jule glede. Så fokuset mitt nå denne uka som kommer er å fokusere på Gruben Massasje også min jobb i kommunen.

Ork ikke noe stress i forhold til å skulle være så overdådig å overgå andre.

Julen blir feiret i år alene her hjemme, blir godt å kunne ladde opp til å være for de som treng oss aller mest . Pasientene, så kommer til å fleks mellom forfatter rollen også de andre jobb rollene mine . Godt å kan glede seg på å få kommet lengte på bokprosjektet mitt  .

Har fått skrevet en del ord i dag også , må liksom ikke bli forstyrret når jeg har fått forfatter gleden og kommet meg inn i forfatter bobblen . Det er litt sært og spesielt.  Lever liksom et bohem liv. Den mystiske kvinnen som forfatter også jobber hun med alt mulig.

Er en kreativ sjel som alltid har likt å utfordre meg selv , også det å jobb hardt har absolutt ingen tatt skade av heller.  Derfor er det godt å kjenn etter en lang arbeids dag i helsesektoren også dra hjem også få kunder hjem til Gruben Massasje, dette er noe som e så digg .

En surrealistiske opplevelse som jeg smått må klype meg i armen om dette virkelig er sant .

Ønsker deg en riktig nydelig kveld du 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad .

0 kommentarer

Siste innlegg