Vi har forventning og gleder i alt vi gjør!

Hei 😘

En flott dag å våkne opp til, godt å kjenn på denne gode følelsen som stiger i meg. 

Vi har forventninger også gleder som kommer i alt vi gjør .

Merker godt nå at Gruben Massasje har fått satt seg på kartet å folk begynn å finn veien til meg.  E så godt å se at det en har startet opp med , også tar form . Vet at huset er ikke bygd på en dag, det samme er med bedriften min også. 

Derfor så gjør det så godt å være på jobb med flotte kollegaer, de sprit opp dagen min helt oppriktig.  Ser fram til å ha en helg på ladding å bare nyte.  Denne uka har jeg lært mye , av gode erfaringer.  Har også stått på i mitt eget som har bidratt til at jeg har fått økt glede.

Vi mennesker vi er bra spesiell, vi kan oppleves som at vi ofte er vel selvopptatt.  Men fokuset vårt er også å nå de mål som vi har satt oss ,  kjenn på den gode energien som en har i seg.  E så godt å kjenn på at ting en har framfor seg også kommer til å bli kanon bra.

Litt spesielt at det er en uke til jul , også har jeg ingen  julestemning i det hele tatt, har bare lyst til å steng døra for den i år…. Litt spesielt å føle det noe som alltid har vært så godt å feire .

Året har gitt meg mange ulike gleder og utfordringer.  Vet at jeg ikke hadde fortutsett noen gang at jeg kom til å ta dette året så høyt både privat og innen for business. 

Du vet når du bestemmer deg for hvor vil du ? Hvem er det som bestemmer din vei?
Hva kan vi selv bidra til å øke glede og livskvaliteten?

Tror faktisk at jeg i år har sprengt min egen konforsone veldig, jeg har modnest veldig mye dette året . Ved å våge å ta nye valg, følg hjerte også stå i det .

Det å jobb så mye som jeg har gjort i år har også bidratt til økt livsglede å samtidig har jeg vist overfor meg selv også andre, vi klarer litt til om vi åpner opp for det.

Det eneste vi må trives i det vi er i , om en ikke trives med seg selv eller de rund en så må vi også gjøre noe med det. Vi kan ikke klandre andre rundt oss, fordi at vi ikke lykkes om vi går rundt å forsure vår egen lykke , derfor må man også verne oss selv for det som stenge for utvikling og suksess.

Må si jeg er så takknemlig for at jeg ble født inn i løvens tegn , er den karakteren som våger å følge min egen sti. Vi modnes sammen i takt med de flotte menneskene som en har i livet sitt også . 

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg