Det som er at slike tilfredsstillelse er kun kortvarig .

Hei 😗

En flott dag å våkne opp til, har sovet så godt i mitt nye rom 👌

Er der ikke sån det er litt forandring gjør absolutt kun bra for oss .  Er veldig spent på framover, jobb og karriere.  Har noen fridager denne uka . Som jeg kun skal jobb med frilans jobben min.

Digg å kan gjøre litt annet, bare å kunne sove helt til en våknet er en skjelden her her hjemme.  Alltid noen som skal kjøres eller at jeg selv skal på jobb .

En må nyte slike stunder helt sikkert. 

Leste i går i en tekst om hva som defitnerers lykke, hvordan vi blir lykkelig. Vi blir ikke mer lykkelig av å få ting, kjøpe ting selv om vi ofte kan føle lykke rundt det å kjøp seg en ny bil og andre kjøp.

Lykken den må vi selv skape i oss selv, for å ha det rette fokuset at vi har det godt med oss selv . Hvordan vi også ser på omverden er også hvordan vi også har det i vårt indre .

Så kjære deg for å bli lykkelig må vi objektivt jobb med oss selv, bli  glad i de opplevelser som ikke koster, bli glad i deg selv, respekter å være deg også vær stolt over deg selv.

Den indre lykken den kommer i takt med hvordan du føler oss, hvordan selvfølelsen vår er .

Ofte så tenker vi på at alle som har dyre gjenstander flott fasade de er mest lykkelig .  Det stemmer ikke i det hele tatt .

Du avgjør selv hvor lykkelig du selv ønsker å være.  Jobben må vi selv ta, vi kan ikke kjøpe lykke.  Det fungerer en stakkars liten stund.  Men ekte lykke kommer innvendig noe vi mestrer vanskelig oppgave , vi mestrer noe vi har hatt vanskeligheter med. 

Det å hele tiden må forny seg, forandre på hvordan vi har det kan være et tegn på at for å skape en lykke rus må en tilføre nye objekter som tilfredsstiller oss.

Det som er at slike tilfredsstillelse er kun kortvarig .

Derfor konkludere jeg her med : bruk deg på flere plan , for å utvikle en ekte lykke rus . Utfordre deg til å være alene i ditt eget , bli mer glad i de få tingene som du har, sett pris på  det som betyr aller mest at du e frisk ❤

Tusen  hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

1 kommentar
    1. Og hvor er nordmenna sin respons, på at politiet nå igjen terroriserer meg?
      (Noe jeg har blogget om).
      Nei, nordmenna sitter på f*ttene sine, og det har de gjort, i ti år nå.
      Nordmenna gjorde ikke en dritt, da politiet ødela meg, (må jeg si), ved å knuse døra mi og hamre på døra mi, flere ti-talls/hundre-talls ganger.
      Da jeg bodde, i Keith Court, (hvor jeg bodde fra 2012 til 2014), her i Liverpool.
      De lot bare politiet ødelegge meg, (ved at jeg ble ‘shell-shocked’), på grunn av noen oppdiktede tulle-saker.
      Selv om jeg blogget om dette fortløpende.
      Og alle de andre sakene, hvor jeg blir tulla med, ignorerer også nordmenna.
      Så de er noen svikefulle f*ttekjerringer, (må jeg si).
      (Noe sånt).
      Så sånn er nok det.
      Bare noe jeg tenkte på.
      Med hilsen
      Erik Ribsskog
      PS.
      Det er også sånn, at det er IPCC som skal stoppe politiet, når de kødder med folk.
      Men IPCC kødder også med meg.
      Og det ignorerer også nordmenna.
      Helvetes pakk, må jeg si da.
      (Noe sånt).
      Så sånn er det.
      Bare noe jeg tenkte på.
      Men men.
      PS 2.
      Jeg har heller aldri, (i mitt snart 50 år lange liv), prata med noen, om hva man skal gjøre, hvis man får politiet på døra.
      For jeg kjenner ingen, som har pleid, å få politiet, på døra.
      Det er selvfølgelig det siste jeg vil, (for å si det sånn), å få politiet osv., på døra.
      Det er mulig at det finnes arbeiderklasse-folk osv., som synes, at det er stas, å bli tvangsinnlagt og bli varetekts-fengslet.
      Men jeg er ikke fra arbeiderklassen, og for middel/over-klassen så er det flaut/pinlig/uønsket, å bli henta av disse idiotene.
      (I tilfelle min degenererte halvbror Axel ikke skjønner dette, for eksempel.
      For å si det sånn).
      Så sånn er det.
      Bare noe jeg tenkte på.
      Men men.

Siste innlegg