Som jeg bruk å si, skru ned dine forventninger

Hei 😗

Mandager er ny begynnelse også komme uka med også med flott svar i forhold til bedriften min, fikk lovnader på at jeg skal ha alt i løpet av uka .

Sitter her å angrer på hvorfor startet jeg ikke før å ordnet med firmaet å fikk det registrert….. kjenn hele kroppen kribbler etter å få startet opp å begynn å jobb , verk etter å få startet opp.

Surralistisk at en har åpnet opp en ny vei i livet.  Kjenn på at dette kan også bidra til at jeg øker mine mål i år med stor margin.

Vet det er flere som har trodd det var mest i kjeften på meg , men som jeg tidligere har sagt så må ting til meg .  Modnes akkurat som et svangerskap.  Men dette svangerskapet tok  litt kortere tid en vanlig ❤

Når vi har  bestemt oss for å lykkes å nå høyere mål så må vi også markeds føre oss. Facebook e blitt et flott organ der vi når ut til mye mennesker.  Det å ta en ringe runde er nesten slutt.

Det å ha jobbet med salgs relatert jobber som frilanser. Har jeg blandt annet lært mye gode triks å det å se kunden e veldig viktig.

Har i det siste fantasert mye på framover, hvordan kan dette bli , kommer jeg til å lykkes å klare dette.

Hadde massasje benken vært til meg nå hadde ikke jeg skrevet på bloggen i skrivande stund, da hadde jeg jobbet å gjort en god tjeneste for kundene som hadde booket tid .

Heldigvis så er det bare dager igjen, også får jeg gjøre det kult til alt e klart 👌

Jeg har sett for meg at skal jeg klare de mål jeg har satt meg .  Då må jeg også jobbe mye å vis alle at jeg er den karakteren som jeg påstår at jeg er .

Har mange som har fått massasje til meg opp igjennom årene, å det å kunne gjøre dette om til min business var gøy 👌😘

Har som sagt en gründer i magen, ser lynraskt nye muligheter.  Lenge før du har klart å skjønt poenget.

Ikke før at du ikkje er flink å god i ditt fag men, desverre har ikke alle vokst opp med et skarpt syn for det som er kreativt å se muligheten. 

Heldigvis vi er alle ulike, godt å vite at vi trenger ulike mennesker å bransjen trenger ulike mennesker. 

Kan ikke huske sist jeg var alene hjemme i min villa , surralistisk i grunn.  Alltid er det en eller 3 som skal ha min tid . Også nå er jeg alene med mine spenninger også gleder .

Har mest lyst til å spill musikk å bare være, digg det å lytte til mine drømmer å mål. Ved at vi kun er for oss selv så åpner vi også opp før å både ladde opp . Også se mye og flere muligheter. 

Du veit når ungdommen e langt inn i hodet ditt å du tror deres stemme e din , så blir det også godt å være kun meg en stakkars stund.

Vi har alle så godt av å være i  vårt eget . Vi må bare være flinkere til å nyte det godt.

Uka nå framover då skal jeg forandre mye her hjemme, pynt meg mere . Ja hvorfor ikke, kan ikke se ut som ei grå mus 😚

Kjenn også på at skrivekløen å det å vite at jeg får mye alene tid nå , så gled jeg meg oppriktig til å ta fatt på å få skrevet mer på bokprosjekt mitt.  Har gått litt i sirup….dessverre men ved å være flink å skriv mye på bloggen.  Bidrar også til å sprit opp skrivingen å kjenn oppriktig at jeg gløde for å gå inn i den bobblen også.

Som jeg bruk å si ikke gled deg for mye , bruk heller tid på det som skal skje. Ikke ha for mye forventninger, fordi da er det alltid vanskelige å nå opp til mål .

Skap lykken hjemme alene , begynn med å være glad i akkurat deg selv, vi må elsk oss selv .  For å kunne gi å det å ta i mot kjærlighet.

Skap deg en nydelig kveld du 😗

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min  ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

2 kommentarer

Siste innlegg