Vet du en ting?

Hei 😗

Nydelig morgen å våkne opp til 👌😘

Når du har jobbet å styrer masse her hjemme i løpet av gårdagen så var det godt å ta kveld å kjenn at kroppen  var perfekt sliten . Hadde i grunn mest lyst til å jobbe hele natta, men vi vet av klok erfaring om vi press oss selv for mye så blir det negativ resultat ikke bare neste dag men flere dager .

Det å ha bestemt seg for å utvikle en ny business var så gøy å få gjort . Ikke det at alt kom i går . Men jeg motet meg opp å fikk det gjort i går.

Jeg er en slik karakter at jeg reflekterer over hva jeg ønsker å gjøre.  I over lengre tid før jeg tar action.  Fikk et voldsomt adrenalinkick av å holde på å planlegg framover.  Å huset ble endevendt for at ting skal bli bra 👌👍

Gleder meg enormt til å vise deg Hvordan  det blir , vet også at jeg kommer til å nå bedre ut til kundene på de andre produktene som jeg selger .

Det så oppriktig godt å vite at en både har så god støtte i de en bryr seg om, nære venner og familie.  Også bekjente har støttet meg fult opp å ønsker å støtt meg opp.  Evig takknemlig for at jeg får oppleve alt dette i livet mitt.

Vet du en ting ? Ofte så tenker vi at det er tilfeldigheter som gjør at vi havner i situasjoner eller møte på drømme mann/dama får drømme jobben eller slutter i den jobben du har å finner noe annet.  Alt vi møter på av hendelser og opplevelser skal vi møte på. Ingen ting er flaks at vi var der.

Energi og kjemi er noe vi også merker godt på mennesker rundt oss.  Vi er magneter.  Hvordan vi er er også hva vi tiltrekke oss.  Bidrar også til hva vi tiltrekke oss.  Her er et viktig poeng, vi tiltrekke oss mennesker  som er på vårt nivå.  Derfor så må vi selv sørge for å være på topp . Også være balansert slik at vi ikke tiltrekker oss storm og kulde .

Vi trenger sommer og varme, derfor må du også ofte fokuser å reflektere hva tenker du på , hva er det også du prater aller mest om?

Går det for det meste i null mening å destruktivt, ja så finner du venner også partnere som også er det.

Er du på et positivt nivå, mye latter, livsglede, høy arbeids moral, stor livsglede og ønske å utvikle seg på et høyere nivå .  Å ønsker å lære mer .

Da finner du deg venner på samme nivå og en partner vil også stemme overens med dine interesser. 

Fordi vårt fokus i det indre og ytre er med på å påvirke oss på alle nivå .  Vi må aldri glem det bort.

Derfor e det så viktig at vi både påminne oss selv på dette, vi kan være snar å kopiere dårlig mønster . Derfor er det viktig at vi er raus med gode ord og vis kjærlighet. 

Skap deg en nydelig dag du 😙

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh
Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg