Plutselig blir bildøra mi revet opp!

Hei 😘

Dagen i dag ble meget vellykket ❤

Når en er ungdoms mamma så bidrar også det til at vi blir like våre poder.

Har du noen gang opplevd å sitt i dine egene tanker , når du vent på dine arvinger skal kom i fra Tip toe? Eller annen idrett?

I dag så flyktet jeg i mine tanker i alt jeg foretar meg på privaten.  Plutselige blir bildøra mi revet opp , jeg digg fremdeles musikken å trur det e dattra som reiv opp døra.  Fordi en hadde maset så på at hun mått kom seg ut .

Også var det sørm med en fremmed illsint mann, jeg hoppet himmelhøyt i bilsete mitt . Å bare hadd lyst til å si noe annet, men klart å få fram unnskyld. 

Ikke alle som tåler å bli inne parkert haha… en må bare flir åt sånne mennesker.  Som bruk tiden på å forsure miljøet.

Føle at jeg har fått unnagjort mye i deg, mamma sa alltid til meg med deg e det alt eller ingen ting.  Kjenn eg har ho i hælene på meg 👌 har fått gjort så mye huset mitt e satt på hode men e gøy å få gjort mye bra.

Har liksom ikke tid å vent er litt utolmodig av meg .  Men føle at dette året har jeg lært meg enormt på å tåle mye motgang, være tolmodig, tatt nye utfordringer.  Stengte noen dører for så å åpne noen nye dører.

Utrolige takknemlig for alt jeg har fått opplevd så langt . Året har kommet med så mye bra . Vi skal være stolt over alt vi får være med å oppleve.

Alt er ikke selvskreven at vi får oppleve, derfor må vi vær flink til å stå på for at vi kan oppleve mer som livet har å by på.

Jeg er kjent for å være ekstremt Skvetten av meg.  I dag mens jeg var på jobb .  Så fikk vi beskjed at de skulle spreng bakom boligen jeg jobber på. Vi holdt vakt på det aktuelle tidspunkt.  Ingen ting skjedd så jeg tok å levert litt medisin. Trodd det ikke ble noe av 👌

Også kom smellet, herregud du an ikke redd vi ble .
Blodpumpen den fikk bevegd seg godt i dag også 👌

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min  ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg