Følg drømmen ❤

Hei 😘

Hva er det vi bruk å si vi får det ikke mere løyle enn vi selv skaper dagen.

Hadde en magisk flott dag på jobb .  Godt å være sammen med flotte folk, godt å kjenn på gleden. Også se deres gled ved å se meg igjen . Lykkelig skal en vær  når en er så priviligert som jeg er.

Den følelsen jeg har i meg nå er så digg.  Jeg har tatt steget mot målet ett hakk videre i min retning.

Vet mamma verdens flotteste engel.  Sitter over en sky å e stolt over mine modige beslutninger . Skulle så gjerne ha fått sagt det til deg , nå men kjenn at vi e nære selv om du ikke er mere.

Den gleden lykkerusen jeg føler akkurat nå er så digg. Vi må våge å skape det vi tror på . Kommer ikke til å følge andre sin sti kun min egen.

Har fått så mange gode tilbakemeldinger på at folk rundt meg synes jeg tar et modig valg.

Hvorfor ikke skap noe som du har trua på?

Gjør det du vil faktisk oppleve en større lykke å glede ved å våge å følg drømmen.

Det å ikke ha prøvd å angre på det vi ikke turte å gjøre blir for dumt . Derfor beveg deg i den retningen som også bidrar til at akkurat du skaper en indre lykke.  Vet at du mestrer alt du også ønsker.

Vi kan gjøre ting vanskelige for oss selv , fordi vi stenger for å lykkes .

Har du noen gang opplevd at du selv har trua på et prosjekt.  Også si du det til noen du har trua på. Også dreper de drømmen din . Bare ved å si jeg har ingen tru på at du lykkes med ditt prosjekt.

Verken du eller jeg vet om vi lykkes før vi starter opp å våger å sett prosjektet i livet.

Jeg bruk ikke å si jeg prøver fordi da fortell jeg meg og deg at jeg har ikke forsøkt nok.

Det å bestemme oss for at vi skal klare det vi har bestemt oss for.  Så er det også uavhengig at vi bruker vårt nettverk.  Vi må bruke for alt det er verd. Det å sette en prislapp på det en skal gjøre er også spesielt, men viktigst først er at kunde kretsen øker  i takt med at jeg både utvikler meg . Å at mennesker får oppleve at jeg kan mitt fag 😁

Det å være i lykke rus e godt, det fortjener alle å kjenne på . Den følelsen er så god å ha , må bare oppleves. 

Skap deg en nydelig kveld 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg