Ny dag ❤

Hei 😗

God morgen, ny regn full dag å våkne opp til . Godt å kjenn  at dagen i går bidrar til at dagen i dag blir bra.

I går hadde jeg mange prosjekter på gang, men måtte bare ta tidlig kveld.  Der sies at det e hardt å vær på topp .

Vi må lytte til kroppen , godt å kunne ladd opp så en e klar til en ny flott dag.

Gleder meg enormt til å få startet dagen, litt spesielt. Ungdommen fornekte seg ikke . Akkurat som i går , vekkeklokka til jentungen har ringt så å si i hele natt morrest. 

Ble litt små skremt først….men utrolig hva en venns med. Så da jeg merker at det ikke er mi klokke e det bare å legg seg ned igjen.  Med konstant skriking på ei vekkeklokke ovenfor meg….. i det fjerne . Tolmodig mamma skal en sikkert lete lenge etter.

Eldste sønn fikk til slutt nok , haha godt at noen tok grep.  Før en stakkars liten stund.

Det skal være litt forandring , variasjon og litt utfordringer.  Det som også bidrar til at vi tåler mer også utvikler vår tolmodighet og samtidig øker vårt ansvar for at den andre skal ha det bra 😘

Er litt spent om det tar like lag tid før hun kommer ut av badet? Som det tok med vekkeklokka.  Då kommer ikke vi oss på skole eller jobb i dag …..

Vi må ha litt humor, galgenhumor e viktig .

Skap deg en nydelig dag du 😗

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg