Hvor ofte tenk du over ?

Hei 😘

Ofte så tenk vi ikke helt på hvorfor veien vi går blir slik den blir.

Ved å reflektere mer over hvordan vi ønsker å gjøre, hvordan vi også ønsker å framstå . Så bidrar du også til å utgjøre en større forskjell.  Hvorfor? Fordi du med din raushet å vennlighet også åpner opp for at andre også hent opp det beste i seg selv.

Må si at helga sitt godt enda i kroppen.  Håper du også har det godt i ditt liv . Det beste er når vi klarer å være oss selv . 

Jeg har som mål å bidra til at alle jeg møter på min vei skal ha det godt .  Dagen i dag klarte jeg å motivere en god venn , å hent opp det som den gløder for. 

Skal si deg hvor enkelt en kan gjør det , send ut et smil , være en god lytter . Hør på hva andre har å si . Respekter andre selv om de er ulik deg selv .  Det som vi kan motivere andre på er å ros dem . Se deres kvaliteter. Å samtidig motiver de til å gjør det som også gjør de glad.

Hvis vi står opp å ikke skaper oss et mål for dagen eller uka.  Hvordan tror du uka blir? Kan tenke meg at uka blir ganske så mager.  På utfordringer og muligheter. 

Jeg har vært så jævlig heldig som har et godt humør.  Treng verken vin for å spill på humøret . Det blir i takt med miljøet jeg også er rundt.

Det er noe vi bør tenk over hvordan er vi over for andre mennesker.  Tenker vi før vi gir refs? Eller lar vi bare ting gå sin gang .  Ofte så må vi reflektere over hvordan vi ønsker å bli husket .

Tenker litt på da jeg falt i min flotte prakt, da jeg falt i mine platå sko over en stol . Også sklidd på gulvet på albuene .

Det skapte heldigvis en god stemning, latteren til alle satt veldig løst . Er ikke redd for å by på meg selv. 

Møtte en gammel klasse kompis i dag, kult å bytte litt ord med hverandre.  Så spørr jeg går det bra med deg . Jotakk det går bra. Så skryt jeg av han, du e no flink å jobb .  Det å skryt av andre er viktig . Fordi dette bidrar også til at det smitter videre. Når han kommer hjem til kona.

Kommer han til å gi henne en flott dag, også er kona også mer en hyggelig når hun møter andre.  Det er slik at gir vi komplimenter til andre så vil også de gjøre det videre.

Altså 3000 mennesker kommer til å nyte godt av at jeg viste min gamle klasse kompis på tur ned rulletrappa .  At jeg la alt fokus på han.

Vi møtte mange som tok rulletrappa opp og ned . Så dere mange hørte at jeg overførte ros . De fikk også den gode stemningen.  Dette gir ringvirkninger.  Tro meg, så kopier dette . Du vil utgjøre en magisk forskjell  ❤

Det som også skjer med oss som gir ros og samtidig vis at vi oppriktig bryr oss om andre. Vi hever oss et hakk høyere enn andre . Fordi vi har allerede bestemt oss for å bruk tid på det som gir mening.  At vi lykkes og så samtidig øker lykken og livsglede til andre. 

Det er en så god følelse å vite at jeg har bidratt til at dagen til de jeg møter på . Kjente som ukjente blir et eller flere hakk bedre.  Så var meningen med at jeg dro på en liten bytur veldig viktig .

Skap deg en nydelig dag du 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg