Vær kritisk til hvem vi tilbringer tiden vår med!

Hei 😗

God morgen, en nydelig morgen å våkne opp til 😘

Må si helga kjennes på kroppen enda, ikke førr at jeg e dårlig . Men lattermusklene har fått svingt seg kraftig 😘 helga leverte så til de grader ❤

Lever lenge på den fri helga , viktig at vi bidrar til at vi tilfører oss mest mulig glede å latter . Enda i går fikk jeg ledd godt etter helgas gøyale opplevelser 😘

Vet du humøret det gjør enormt med oss, mennesker vi tiltrekker oss mennesker som vil være sammen med oss.  Fordi vi er positive å har det godt å rett og slett har det gøy.

Var kjempe godt å kom på jobb etter ei slik flott helg . En nydelig arbeids dag, med flotte kollegaer.  Det å hele tiden utvide mitt kompetanse nivå å lære meg mere faglig er e så digg.  Det å heve nivået vårt e veldig bra. 

Er vi ikke under utvikling å er lærevillig så kan vi faktisk bare pakk opp å dra hjem.

Vi behøver å tilegne oss mere kunnskap å det å lær oss mer e veldig godt. 

Det e så digg å kjenn på at en har det godt i livet , gled seg på alle utfordringer som kommer.  Vi former også hvordan vi ønsker å ha det . Derfor så har jeg bestemt meg tidlig i år. For å trekk meg unna karakterer som ikke gir meg energi eller livs glede.

Vi må være kritisk til hvem vi tilbringer tiden vår med . Fordi vi blir lik de vi omgås.  Ikke alltid vi ser oss selv godt nok. Vi er meget dyktige på å se andre sine feil.

《Vi bruk å si du blir hva du spiser, men du blir også hvem du omgås på godt og vondt . 》

Vet jeg kan irritere en jævel på å pirk på ting jeg mener skal gjøres korrekt. Men godt å kan være nøye der det e viktig ❤

Skal nyt dagen godt jeg, håper du også får en flott dag 😗

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg