Ved å våg å si ifra så bidrar vi til en forskjell!

Hei 😘

Fredag å helg igjen ❤

Når en ser ut igjennom vinduet så ser det ikke mye behagelig ut . Regn å litt dystert. Selv om været ikke er helt med oss, så skal en ikke bry seg så alt for mye med det 👍

Det vi ikke kan gjøre noe med det må vi ikke fokusere på . Selv om jeg blir litt vær syk å kan lett kjenn at en blir litt trøtt når det er litt dystert ute.  Vi må da jobb med oss selv , å tilføre oss positiv energi.

I går så fikk vi en flott innføring i hvordan vi bør være også for å tilføre oss mere energi . Vær vennlig mot andre , vær raus å gi glede til andre ❤ du får tilbake det du gir 👍

Derfor vær raus med kjærlighet å forelskelse.  Gi i bøtter og spann ikke noe å spar på .

Hvor ofte sier du at du oppriktig er glad i andre ? At de betyr noe for deg ?

Føler selv at jeg er flink til å fortelle andre at de betyr mye for meg ❤

Ved å gi kjærlighet så får du også det tilbake . 

Ta for eksempel om morgen da en e morgen gretten og de andre er positive.  Hvordan tror du at ditt humør er, om du får sleipe svar å sure oppgulp ?

Du kommer også til å bli sur du også . Var litt spesielt i morrest var så lykkelig hi hi ha ha også kom ungdommen opp å var drit sur.

Det som skjer med oss da , energien faller meg en gang . Hva må jeg da objektivt gjør for å ikke eksplodere?

Jeg må være hyggelig å be den litt sure ungdommen som svar meg så sleipt at det e nesten som at de får gå på skolen om de ikke kutt tvert og ikke si et ord .  De må skjønn at jeg har motstand mot deres gretten het .

Vi ankommer BMW x3 en min å sitter godt å kjører den minste på skolen først .så kommer det sarkastisk i fra mellomste er det ikke lov å vær morra gretten heller? Du har sikkert fått spist frokost mamma.  Starter neida det har jeg ikke, skal spise når jeg kommer hjem .

Si i fra neste gang du er det også hold du ordene for deg selv .Fordi du kan være så morgen gretten du bare måtte ønske . Men ikke la meg må ta eierforhold til det. Fordi jeg var blid og du har tatt å ødelagt en god stemning. Så den skal på stigende kurs igjen.

Moral prat er også meget viktig at vi tar med være håpefulle, hvordan i all verden skal de skjønn at dere adferd ikke e innafor om jeg kun si til de å så skjønn du e?

Vi må fortell de at de må endre det vi også observerer som negativt . 

I etterkant er det vel så viktig å ros de mye, vi må balansere dette så de kjenn på hva som virkelig er viktig å fokusere på ❤

Ved at en tørr å våger å si i fra så bidrar vi også til å utgjøre en større forskjell.  Pluss at vi løste den morragretten følelsen til mellomste. 

Så velmente ord, si ifra også vær tydelig på hva vi mener.  Så er det også ingen tvil. Hvor folk har oss henne.

Gleder meg oppriktig til denne helga , skal nytes fult ut 👍❤

Skap deg en riktig nydelig dag, litt jobb med frilans jobben i dag også digg .  Pluss ut med varer til kunder e godt å få ting unnagjort.  Blir litt hektisk men en får i alle fall mye gjort .

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

1 kommentar

Siste innlegg