Er du forelsket? Om ikke fake det , du vil merke at du utgjør en forskjell ❤❤❤

Hei 😘

Må si at konferansen den leverte så til de grader ❤❤❤

Lenge siden jeg har fått en så god dag med faglig påfyll å glede.

Viktig at vi fokuserer på hva og hvordan vi også ønsker å framstille oss selv . Fordi vi får tilbake den energien vi også sender ut .

Føler meg enormt motivert til øke min frilans jobb også innenfor helsesektoren også . Fordi vi må våge å gjøre en forskjell mot andre som også bidrar til at vi setter vårt varemerke på at vi betyr noe for andre . Også at andre har en stor betydning for oss også. 

Ved å være sammen med ukjente å noen kjente i dag, så har jeg tvunget meg inn på andre mennesker.  Vi er ikke ulike i det hele tatt, vi setter pris på å bli sett alle sammen.

Den livsgleden jeg sett igjen med etter denne investeringen at jeg er nå enda klarere på at drømmen min skal jeg følge. Har tatt til meg utrolig mye bra , ved å booke meg på denne konferansen.  Jeg var nok den eneste som også betaler dette selv å hadde et mål med denne konferanse.

Vi ble spurt om vi hadde mål å hadde med oss noe å skriv på . Fordi er ikke lett å huske alt som blir sagt , etter at vi har kommet til Oss selv å glidd tilbake i vårt gammel mønster.

En kjenning av meg som lurte på hvorfor jeg hadde meldt meg på. Jeg svarte at jeg har meldt meg på , først å fremst fordi jeg så jeg hadde utbytte i mine slags jobber. Også kan jeg dra dette inn i helsesektoren  som jeg også jobber på en positivt måte .

Pluss at en kan dra nytte av dette i det jeg planlegg å starte opp.

Fikk til svar: du er alltid så flink å får til alt du bestemmer deg for.  Så det blir akkurat som ho Pippi dette har jeg aldri gjort før så dette klarer du garantert.

Utrolig hyggelig å få slike velmente ord i fra mennesker som ønsker meg bare godt ❤

Det å knytte bånd og bli kjent med andre er også noe som e gøy. Vi vokser på dette å kjenn absolutt på livsglede å stort engasjement. i  etterkant av dette seminaret.

Kjenn på den gode energien som en forelskelse både gjør med en . Fordi når vi er forelsket så er vi også mere vennlig å positiv.  Prøv å spill in love ❤ du vil merke en større forskjellig med dine omgivelser.

Vet du hvor viktig at du bidrar til at de rundt deg har det bra? Din oppførsel er med på å påvirke et helt rom.

Jeg er kjent for å ha godt humør, mange mener ofte at du e for positiv.  Ved denne konferansen fikk jeg en pekepinne på hvor viktig det er at vi spriter opp vår vår værdag.  Også er det også vår skyld om kunder/pasienter/brukere/pårørende  blir sint på oss .  Uansett om de er sint på oss når de kontakt oss. Vi må løse problemet derfor må vi være på slik at vi klarer å løse det. På en profesjonell måte.

Da handler dette objektivet om hvordan vi er mot dem. Derfor må de føle at vi er for dem, å samtidig vis de respekt å lytte aktivt.  Å vis at vi bryr oss.

Dette er selvsagt en utfordring men jeg mener om vi ikke klarer å løs dette på en perfekt måte . Så må vi også gjøre noe med oss selv .  Slik at vi takler å stå i det.

Må si i utgangspunktet var jeg motivert til å gjør en bedre jobb.  Men jeg må være ærlig jeg er sykt motivert etter denne dagen.

Latter og godt humør, gode tilbakemeldinger til andre er så utrolig viktig . Hvor ofte gir du andre gode tilbakemeldinger på at de betyr noe for deg? Hvor ofte bidrar du til å utgjør en forskjell for de du har rundt deg og andre?

Jeg vet at jeg har vært veldig på , for å være raus mot andre , har jo lært hjemme at vi får tilbake det vi selv sender ut.  Derfor ønsker jeg kun å være snill å vennlig. 

Det å kom med gode oppløftende ord til andre å løft de opp er så viktig. Vi bidrar til å motivere andre å samtidig løft de opp . Er det ikke gøy å kan være med på å påvirke andre positivt å få de til å stråle? Få de til å skinne som en sol. Vi får også en arbeids plass og et godt miljø.  Alle vil da bli positivt påvirket til å kopiere dette å hadde ikke det vært godt å kom på jobb også sa de som du sa hei til , hyggelig å se deg ❤

Disse ordene de betyr enormt for oss, vi er mennesker å trenger påfyll av kjærlighet.

Fikk snakket med en av mine flotte kollegaer i fra restauranten jeg jobbet i . Jeg dristet meg å sa at når en ser at folk ikke er i godt lag , så kan en tenk at får de for lite sex? Eller mangler de nærhet ?

Vi er mennesker med følelser, får vi ikke dekket vårt behov så blir vi også destruktiv å ser ikke alltid at vi er med på å påvirke miljøet negativt.

Derfor så er det nok at 1 er i dårlig humør, så bidrar også det til at andre blir negativ.  Ved å prat med negativ karakter, så tilfører de også deres dårlig energi på meg. 

Opplevd dette før ikke så lenge siden, mitt mål var kun hyggelig . Å motparten sitt mål, var negativt.  Jeg dro hjem med vondt i hode å hadde allerede da bestemt meg . For å aldri mer bruk til på denne personen.  Fordi når en får problemer som en ikke skal ha , å blir destruktivt selv å må motivere seg så er meningen med det samværet negativt .  Så da kutte en helt enkelt disse karakterene ut .

Lettere for oss positive sjeler som ønsker å lykkes å ha vekt å livsglede. Fordi vi tiltrekker oss mennesker som  er på vårt nivå. Pluss at vi myker opp andre kopierer det de ser .

Håper at du finner dette innlegget som positivt å kan bruke det i ditt liv ❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad .

0 kommentarer

Siste innlegg