Faglig påfyll, ❤

Hei😘

En nydelig morgen å våkne opp til ❤

Startet med å gled meg enormt til konferansen, som er på meyergården 👍

Det å få faglig påfyll e viktig, for å kan klare å yte bedre jobb og hvordan vi kan utvikle oss bedre.

Gårdagen så var jeg på GET-TOGETHER i Teatercafeen , det spritet opp før dagen i dag .

Før jeg meldt meg på så jeg på programmet om jeg kunne ta lærdom av de foredragas holderan .  Om jeg kan tilføre mere positivt å ta med meg nyttig lærdom i mine jobber.

Jeg har jo presentert at jeg ønsker å starte opp før meg selv.  Også her kan jeg lære mye , som er viktig å dra nytte av.

Ved at jeg både jobber innen for helsesektoren og salgs relaterte jobber.  Så i dag representerer jeg Oriflame.  Selv om jeg både er  konsulent i forever og Avera. 

Det å bruk tid på å bli flinkere i min måte å kommunisere på , også ta mere lærdom så synes jeg det er kanon viktig at en bruk tid på å ta til seg god lærdom i slike konferanser 👍

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg