Har lært mye av det !

Hei 😘

Helge følelsen e godt,  selv om en har arbeids helg. 

Vi prioriterer etter hva vi har på timeplanen .  Jeg opplever ofte og oftere at jeg sett litt for  mye som jeg ønsker å få gjennomført.

Men en må bare ta det en klare også la noe vente til i morgen .

Skal få tatt tiden på meg å prosjektere i dag, også blir det trimmen min . Viktig at en både gjennomfører det en planlegg.  Også har jeg lært noe i tiden etter jeg kom hjem i fra USA å til nå.

Selv om jeg har følt meg veldig urettferdig behandlet, så har jeg også lært mye om meg selv i denne perioden.  Jeg har faktisk tilgode å ring meg syk pga at jeg ikke klar å dra på jobb.  Har en meget høy arbeids moral.  Men skal være ærlig , har også hatt meget lyst til å ta telefonen å si jeg kommer ikke.

Knappen til å ta den telefonen har vært svært nært . Men min stahet å mitt egansjemet også de nære flotte menneskene rundt meg har vært gull å hatt rundt meg , de har løftet meg opp utrolig takknemlig ❤

Samvitigheten for de som blir igjen å må ta de ekstra løftene pga at jeg ikke dukker opp , har vært en motivasjon til å dra på jobb. En annen ting er at jeg har utfordret meg selv ved å takle denne utfordringen  , for å kunne øke min tolmodighet å samtidig lær positivt av denne situasjonen. Alle negative opplevelser er med på å lær oss om oss selv, hvordan vi skal både takle , oppføre oss og vi blir også mere forsiktig om vi har blitt brent .

Jeg kan ikke forandre andre kun meg selv til det bedre . Derfor velger jeg å tilegne meg den lærdom som en kan ta ut i positivitet .

Konklusjon min her , er at jeg har vist både for meg selv at jeg er modig, jeg står i en storm støtt å stødig. 

Lørdagen skal nytes hjemme, kjenn at det skal bli Nice ❤

Må si fikk en flott opplevelse, i dag å den gode kjemien med flotte folk er godt. Pasient kontakt er noe som e veldig spesielt, en skaper en god stemning . Digg den jobben, blir akkurat som vi er skuespillere, fordi vi må spille på lag med dem.

Kan vi utføre en forskjell for de har rundt oss, så må vi gjør det.  De blir å sett pris på det.  Merker selv hva gode ord å handlinger gjør med en . Vi blir letter å samarbeide med å lettere til sinds ❤

Skal få gjort litt fornuftig her hjemme, kjennes godt at en var oppe før sola kom opp i morrest , litt kvalitetstid med litt musikk å ro. En trenge litt egen tid, selv om det akkurat no hadde vært nice å lagt tett inntel mannen, å fått et ømt kyss ❤

Skap deg en nydelig kveld 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg