Vi sover nok den dagen vi ikke våkner mer!

Hei 😘

Nydelig morgen å våkne opp til 🍃🍁🍂😘

Godt å ha en fri dag, bare nyte dagen godt 😘

Når en ser ut så er været litt dystert men samtidig magisk.  Dette kan også speiles slik , vi vet heller hvordan dagen vår blir . Eneste vi vet , er at vi selv former hvordan vi ønsker å ha den .

Det å bestemme seg for hvordan en ønsker å ha det er også viktig , ikke alltid lett om vi ikke helt vet kurs å hva vi egentlig ønsker. Vi må følge vårt hjerte , å kjenne på hva som også blir rett før oss .

Vi opplever også alle situasjoner ulikt, å samtidig så må vi også være forbedret på hva en kan møte.  Vi takler de utfordringer vi også opplever .Men hvordan vi takler de er også opp til hvordan vi også ser på hvor stort problemet er for oss .

Derfor kan både du å jeg opplevd samme situasjon ulikt, se det på ulike måter også ikke ha de samme oppfatninger av oppleveĺsen.

Derfor er det også viktig at en komuniserer med hverandre muntlig , fordi ofre kan skriftlige meldinger også tolkes ulikt . Vi vet også hvor lett muntlig kommunikasjon også kan være en utfordring.  Så vær tydelig når vi ønsker å formiddle et budskap.

Dagen i dag gleder jeg meg enormt til , vi skal være flink til å gled oss på alt livet gir oss . Fordi vi er her å nu , å livet kan snu bak neste sving.

Min sjef på Lønsdal brukte å si vi må nyte hver dag, omså være våken lenge for å oppleve mest mulig .  Husker jeg brukte å si til han , vi må jo sove å være godt oopladdet.

Fikk alltid til svar vi sover nok den dagen vi ikke våkner mer.

I grunn så hadde han helt rett , vi stresser for mye vi er også for redd for å leve.  Livet vi også ønsker å leve hindrer vi oss selv i å leve.  Pga at vi har ofte så høye forventninger til både omgivelser ol. Opfordrer alle til å ta grep å bestemme seg for å ta fatt på å leve det beste ut av seg selv.

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg