Frøken strøken ❤

Hei 😘

Tenk å våkne opp litt før 0530 full av god energi å livs glede 😗

En blir påvirket av flotte menneske rund en. Ungdommen har gjort mye før å påvirke meg positivt til å trene å samtidig spise sunnere.

De e flink å motivere meg , da en slutter med en avhengighet som jeg hadde til røyk for over 5 år siden nå , så kom også kiloene sigende på meg.

Kroppen ble mere frodig, kurvene ble større å bak parten like så .

For mannfolk så er der sikkert flott syn å se på en stor rompe og store melloner . Men å drasse på det dag støtt blir også tungt.

Det jeg skal fram til nå , er faktisk det er ikke så mye justeringer som skal til for å merke en forskjell.

Gå turer i ditt område , tenk over hva du spiser.  Vær mer i bevegelse å press deg selv litt.

I dag hadde jeg på meg min datters bukse haha  kan ikke huske sist jeg gikk inn i den størrelsen.  Godt å kan se å oppleve at bare vi gjør litt så bidrar også det til en forskjell.

Omåes mennesker som har sunn verdier 😘

Skap deg en nydelig dag 😘

0 kommentarer

Siste innlegg