Sterke ungdoms hender og en sterk ungdoms mamma 💪

Hei 😘

Ofte så har vi ikke helt tid til å stoppe opp å være, lytte til livet å leve.

Vi kan være snar med å overtolke å ikke gi næring på rett plass.

Ved å fokusere på det som betyr mye for oss e godt, men har vi ikke god helse hva betyr gods og gull?

En kan kjenne på tomhet når en e blakk og ikke har god råd, men når vi har den rette balansen så reflekterer vi ikke over hvor godt vi i grunn kanskje har det ?

Vi lik ikke alltid forandring vi vil så gjerne at alt skal være som før.

Ved å gå i oss selv å vær mere takknemlig så får du også en større verdi både for deg selv og de en har rundt seg.

Jobb vi ikke med oss selv for å bli en bedre utgave, til å øke tålmodigheten vår , til å gi andre mere tid , til å utvikle oss selv, til å ladde opp batteriene , hva skjer med oss når batteriene går tomt ?

Vi har null å gi oss selv og andre.

Vi må vise enda sterkere raushet, vise andre at du vil de godt , gi av seg selv i gode samtaler og din tid.

Dagen som jeg har tilbringet på jobb med verdens flotteste pasient gruppe.  Så fikk jeg også reflektert godt over livet både betydning på godt å vondt .

Det å vise omtanke å høre på de som tross alt e eldre enn meg selv e også viktig . De har tross alt levd lengre enn jeg, å har tilegnet seg mere erfaring på mange områder enn jeg .

En blir nesten som en familie her , godt å kan være for de , å føle denne gode energien e så viktig .

Dette gjør så mye før meg at trivsel og glede på jobb er så godt ivaretatt.

Selv om helga e fylt opp med jobb så, så skal jeg også tilføre meg mere ting jeg ikke har gjort på lenge.  Det å bare være, livsnyter å gled seg over de små tingene.

Vi haster ofte av sted , har alltid et høyt program som skal følges . Helga e heldigvis mye roligere enn den bruk å være . Så e så sinnsykt godt å kan føle at en også har helg .

Har mye ute ting som jeg å ungdommen skal få fikset , har heldigvis godt pågangs mot å like å ordne rundt meg . 

Vi nærmer oss vinteren med raske skritt, så må vi også stelle i stand litt så vi også e godt rustet til å ta den i mot .

Med sterke ungdoms hender , og en sterk ungdoms mamma 💪så byr det heller ikke på noen problemer å få unnagjort litt 😘

En må få ånden over seg da e det bare å få ting gjort.

Skap deg en nydelig dag 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg