Kommer til å bli 😘

Hei 😘

Godt å få mårran med seg 🍁🍂🍃😘

Godt å ha laddet godt opp til en ny flott dag 😘

Helg e godt ungdommen har fri , har satt de på en oppgave i dag 👍 blir spennende å se hvor langt de kommer mens jeg e på jobb.

Godt at de e blitt store å kan hjelpes tel. Mine stoltheter.

Været som vi har må vi utnytte i helga , kommer til å bli kanon trivelig å få gjort mye sammen med de.  Når jeg kommer hjem i fra jobb.

Siste dagen i september som vi har i dag, litt rart at dagene går så fort . Helga kommer også går den like hurtig unna. 

Selv om mange har fri i helga å kan bestemme selv for hva de skal gjøre.  Så e eg glad at jeg har jobb i helga . Har en flott arbeids plass å trives så godt med å kan være til hjelp for beboerne.  Godt at vi kan hjelpe de som treng oss . En får også et spesieltgodt forhold til flere .

Blir slik når en er hjemme til beboerne slik vi jobber.  Kommer litt nærmere en vi gjør andre plasser . Godt å kan få lov til å kjenne på gleden til å dra på jobb å være nyttig for de ❤

Skap deg en nydelig dag ❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg