Tolmodighet er en nødvendighet skal du vite

Hei 😘

Godt å nyte fredags kvelden hjemme, å bare være, se på the voice 😗👈

Det å peis på lyden når de synger e så kult å deilig.  Godt å kan nyte kvelden 😘

Eneste som mangler akkurat nå e å ligg tett inntil å få et ømt kyss 😘

Ikke alltid en får alt en peker på må vite, men venter en tolmodig så kommer det sikkert i pose å sekk 😘

《Tolmodighet er en nødvendighet skal du vite》

Musikk på teven å matlaging på kjøkkenet e en god kombinasjon. Blir litt rolig når en har arbeids helg, ungdoms mamma e travelt opptatt uansett 😂😂😂

Heldigvis her eldste sønn fri i helga så da blir det å få malet mere på huset . Kjekt å være flere når en holder på. Vi må få utnyttet fin dagene så blir godt å se framgang 👍

Takknemlig for all god hjelp en får i fra ungdommen mine .

Litt spesielt at en ikke bryr seg så hardt om bylivet eller å må absolutt over alt.  Er blitt mere hjemme kjær med årene, e godt å ta seg en by tur , men kan faktisk ikke husk sist jeg var på livet .

Er sikkert blitt gammel siden mitt fokus ikke er helt der , men godt at vi har ulike verdier .

Blir slik at når en jobb mye så er også fokuset hjemme å at ungdommen har det godt .

Kan sikker virke veldig seriøs for mange, det er helt okey. Jeg tar også  utfordringene mine også seriøst.

Er en slik karakter at jeg kan begynne med en hobby , også resulterer det i at det blir en jobb av det til slutt. Tar faktisk alle utfordring meget sporty.  Liker å konkurrere å er nok en konkurranse person som ikke gir meg før jeg har klart mine mål.

Ønsker deg en riktig nydelig kveld 😘

0 kommentarer

Siste innlegg