Alle våre erfaringer!

Hei 😘

Det å være et omsorgs menneske bidrsr også til at vi trenger påfyll.

Tar du å bidrar til at du har nok livsglede i livet ditt?

Jeg tror som oftest at jeg er ganske flink til å leve ut drømmen og samtidig har god livs glede.

Helsegevinst handler også om å ta vare på en selv , men det å gi av seg selv til andre bidrar også til en større glede for oss selv .

Etter at mamma døde i ung alder , så har hun lært meg hva livet innebærer.

Vi må leve å ikke frykte for alt som kan skje, vi må våge å gjøre litt uten for vår konforsone.  Fordi det er akkurat her vi utvikler oss aller mest .

En kan kjenne en tristhet ved å reflektere over et levd liv som ikke fikk bli gammelt.

Den følelsen kommer jeg sikkert aldri til å få bort.  Det å være den eldste på mammas side nå er også surralistisk.

Var ei som sa til meg at da hennes mamma døde så , ble hun misunnelig på alle sammen som hadde en mor de kunne dele de nære ting med . Ta turen på besøk å ha noen å ringe.

Bare det å bli invitert på middag til mamma, er også historie.

Verdien av å reflektere over våre erfaringer er også at vi har mere i vår bagasje som vi kan hjelpe andre som trenger vår erfaring .

Selv om jeg godt kunne ha unnlatt denne erfaringen, å miste min mor i slutten av 30 årene….men vi har ikke bestemmelse rett på livet å når vår tid er ferdig på jorden.

Derfor er også verdien av å tilføre livs glede med mennesker som vi har det godt med det aller beste .

Jeg har ikke kjent på misunnelse etter at jeg mistet min mamma. På de som er så heldig å ha sin mor i livet .
Har heller rådet de til å bruke tiden rett.

Jeg har heller måttet godta denne situasjonen, vært sterk over for mine barn og vært tolmodig.

Alle våre erfaringer bidrsr også til at vi blir den karakteren vi er .

Ved å godta situasjonen å samtidig gjøre det best mulig, så takler vi også tøffe slag bedre.

Skal skap meg en nydelig helg, sammen med de jeg bryr meg om , viktig at vi er raus mot oss selv .

Har arbeids helg så blir selvfølgelig til å gå fort den også .

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad

0 kommentarer

Siste innlegg