Må lær meg å !

Hei 😘❄🍃🍂🍁

Godt morgen, godt å få mårran med seg 😘

Må dagene de går unna , helg nå igjen 😘 er jo nesten bare mandager å helg nå snart ?

Er veldig så tiden ras av sted, godt på en måte og på en annen måte e det godt at det går litt roligere.

Siste dagene i september før oktober meld sin ankomst.  Heldigvis været e meldt kanon så blir både godt å få ny mnd. Snart også ingen problem.

Nå e det bare å fiks seg litt før en skal bekk nesen mot jobb. 

Merker godt hva en fridag gjør mot en , gjør godt både i kropp å sjerl .

Det har vært ekstremt kaldt ute i natt ser også ut som det har vært frost ute , litt tidlig synes jeg.  En merk det godt spesielt når vinduet e oppe å en må både bruke en og opp til flere dyner for å hold varmen 🤣🤣🤣

Har liksom glidd litt ut av å takle kulde og slik. Godt at vi kommer heldigvis godt inn i det 😘

Snakket i går kveld med en venninne av meg som bor i Horten . Ved å få reflektert om litt forskjellig e godt. Alltid godt å få lettet på trykket å godt også at latter musklene sett i gang.  En dag uten latter e en dag uten mening.

Skulle så gjerne ha vært like enkel som en mann , å oversett det vi kjærriner ser på hele tiden . Bekymringer og bagateller. 

Må lære meg å ta ting som en mann ville ha gjort . Prat om nå annet, skal vi klin ?

Skal skap meg en nydelig dag, gjør det samme du også 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg